Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVineta Savicka-
dc.contributor.authorOlga Ozola-Kačura-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:24:26Z-
dc.date.available2023-07-15T21:24:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13013-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes tiešā komunikācijā ar klientiem” mērķis ir apzināt un izpētīt, kādas ir esošās komunikācijas barjeras starp klientiem un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem. Lai to varētu izdarīt, tika vērtēts darbinieku viedoklis no novērtējuma anketas, sabiedrisko attiecību vadītājas viedoklis no individuālās intervijas un klientu viedoklis ar anketēšanas metodi. Darba struktūru veido literatūras apkopojums un analīze, kvalitatīvā pētījuma metode daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā pētījuma metode–darbinieku anketēšana ar aptaujas palīdzību, kā arī klientu anketēšana. Darbā pirmajās divās nodaļās tiek aplūkotas teorētiskie koncepti, trešajā nodaļā ir sniegts ieskats par valsts iestādes vērtības, ētiku, ka arī par izstrādātu klientu apkalpošanas plānu un kādi pienākumi ir izvirzīti klientu apkalpošanas speciālistam darbā. Ceturtajā darba nodaļā raksturotas pētījuma metodoloģijas. Piektajā darba nodaļā ir pētījuma rezultātu apkopojums, kurā ir ietverta daļēji strukturētā intervija ar Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes pārstāvi, ka arī darbinieku aptauja un klientu anketēšana. Darba nobeigumā ir izvirzīti secinājumi un priekšlikumi par komunikācijas uzlabošanu starp Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem un klientiem. Datu ieguvei tika izmantotas šādas pētījuma metodes: kvalitatīvā–daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā–darbinieku aptaujas anketa un klientu aptaujas anketa.lv-LV
dc.description.abstractMy bachelor's thesis "The Citizenship and Migration Affairs Department's direct communication with clients" serves to identify and investigate what are the existing communication barriers between clients and employees of the Citizenship and Migration Affairs Department. To achieve this, the opinion of the employees from the evaluation questionnaire, the opinion of the public relations manager from the individual interview, and the clients' perspective was obtained through a survey method. In the development of the work, a collection and analysis of literature, a semi-structured interview, a quantitative research method – employee survey with the help of a questionnaire, as well as well as customer surveying. In the first two chapters of the work, the theoretical part is discussed, in the third chapter, an insight is given about the value of the state institution, ethics, as well as about the developed customer service plan and what duties are assigned to the customer service specialist at work. The fourth chapter describes the research methodologies. The fifth work chapter contains a summary of the research results, which includes a semi-structured interview with a representative of the Citizenship and Migration Affairs Department, as well as an employee survey and a customer survey. At the end of the work, conclusions and proposals for improving communication between employees and clients of the Department of Citizenship and Migration Affairs have been put forward. The following research methods were used for data collection: qualitative-semi-structured interview, quantitative-employee survey questionnaire and customer survey questionnaire.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectPilsonības un migrācijas lietu pārvaldelv-LV
dc.subjectorganizācijas komunikācijalv-LV
dc.subjectkomunikācijas raksturojumslv-LV
dc.subjectārējā komunikācijalv-LV
dc.subjectkomunikācijas barjeraslv-LV
dc.subjectstarppersonu komunikācija.lv-LV
dc.subjectCitizenship and Migration Affairs Administrationen-UK
dc.subjectorganizational communicationen-UK
dc.subjectcharacteristics of communicationen-UK
dc.subjectexternal communicationen-UK
dc.subjectcommunication barriersen-UK
dc.subjectinterpersonal communication.en-UK
dc.titlePilsonības un migrācijas lietu pārvaldes tiešā komunikācija ar klientiem.lv-LV
dc.title.alternativeThe Office of Citizenship and Migration Affairs in direct communication with clients.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.