Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Andža-
dc.contributor.authorOlivia Vera Kasperlina Alm-
dc.contributor.otherMedicīnas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Medicineen-UK
dc.date.accessioned2023-04-14T21:15:47Z-
dc.date.available2023-04-14T21:15:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/11669-
dc.descriptionMedicīnalv-LV
dc.descriptionMedicineen-UK
dc.descriptionVeselības aprūpelv-LV
dc.descriptionHealth Careen-UK
dc.description.abstractCilvēka ķermenis ir veidots fiziskām aktivitātēm, un jau ilgāku laiku ir zināms, ka samazināta fiziskā aktivitāte negatīvi ietekmē mūsu garīgo veselību. Šajā literatūras apskatā tiks izskaidrots, kā fiziskās aktivitātes ietekmē garīgo veselību un akadēmisko sniegumu studentu vidū visā pasaulē. Referāta mērķis ir noskaidrot, vai skolēnu fiziskās aktivitātes ietekmē viņu garīgo veselību un akadēmisko sniegumu. Rezultāti liecina, ka fiziskās aktivitātes ir svarīgas garīgajai veselībai un skolēniem, kuri regulāri veic fiziskās aktivitātes, kopumā ir labāka garīgā veselība nekā skolēniem, kuriem tā nav. Fiziskās aktivitātes arī veicina labāku koncentrēšanos un labāku mācīšanos, kā arī padara studentus mazāk nemierīgus, kas uzlabo akadēmisko sniegumu. Secinājums – fiziskās aktivitātes ir svarīgas garīgajai veselībai un akadēmiskajam sniegumam. Bija būtiska atšķirība starp studentiem, kuri bija fiziski aktīvi, un studentiem, kuri nebija.lv-LV
dc.description.abstractThe human body is built for physical activity and it has been known for a long time that decreased physical activity has a negative impact on our mental health. This literature review will explain how physical activity impacts mental health and academic performance among students worldwide. The aim of the paper is to find out if students' physical activity affects their mental health and academic performance. The results show that physical activity is important for mental health and that students who perform physical activity on a regular basis generally have better mental health than students who don't. Physical activity also leads to better concentration, and better learning, and makes students less restless which leads to better academic performance. The conclusion is that physical activity is important for mental health and academic performance. There was a significant difference between students who were physically active and the students who were not.en-UK
dc.language.isoen-UK-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectFiziskās aktivitāteslv-LV
dc.subjectgarīgā veselībalv-LV
dc.subjectfiziskās aktivitātes un garīgā veselībalv-LV
dc.subjectfiziskās aktivitātes un akadēmiskais sniegumslv-LV
dc.subjectfiziski aktīvi studentilv-LV
dc.subjectgarīgā veselība Covid-19lv-LV
dc.subjectPhysical activityen-UK
dc.subjectmental healthen-UK
dc.subjectphysical activity and mental healthen-UK
dc.subjectphysical activity and academic performanceen-UK
dc.subjectphysical active studentsen-UK
dc.subjectmental health Covid-19en-UK
dc.titleStudents' Physical Activity Level and how it Affects their Mental Health and Academic Performanceen-UK
dc.title.alternativeStudentu fiziskās aktivitātes līmenis un kā tas ietekmē viņu garīgo veselību un akadēmisko sniegumulv-LV
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheren-UK
Appears in Collections:Studējošo pētnieciskie darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.