Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSilva Rupaine-
dc.contributor.authorSanta Lāce-Lepere-
dc.contributor.otherSabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Public Health and Social Welfareen-UK
dc.date.accessioned2023-02-14T22:34:16Z-
dc.date.available2023-02-14T22:34:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/10466-
dc.descriptionSociālais darbslv-LV
dc.descriptionSocial worken-UK
dc.descriptionSociālā labklājībalv-LV
dc.descriptionSocial Welfareen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Ģimenes asistents kā resurss sociālajā darbā ar ģimenēm un bērniem” mērķis ir izpētīt ģimenes asistentu, klientu un sociālo darbinieku viedokli par ģimenes asistentu kā resursu sociālajā darbā ar ģimenes ar ģimenēm Bakalaura darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, divām nodaļām ar apakšnodaļām, literatūras saraksta. Pirmajā nodaļā tiek: Skaidrots termins “ģimene”; Raksturoti vecāku pienākumi un ģimenes funkcijas; Sniegts sociālā riska ģimeņu raksturojums. Otrajā nodaļā tiek: Sniegts termina “resurss” teorētiskais skaidrojums; Raksturoti resursi sociālajā darbā, ģimenes asistenta pakalpojums; Analizēts ģimenes asistenta darbības teorētiskais pamatojums un apskatīta Polijas pieredze, nodrošinot ģimenes asistenta pakalpojumu; Skaidroti sociālā darbinieka un ģimenes asistenta sadarbības aspekti. Nodaļas nobeigumā tiek norādīts sociālās jomas ekspertu viedoklis par ģimenes asistenta pakalpojuma nepieciešamību un aktualitāti sociālo pakalpojumu jomā. Bakalaura darba teorētiskās daļas secinājumi iegūti apkopojot un izpētot pieejamo literatūru un citus avotus, kuri kalpojuši bakalaura darba teorētiskās daļas izveidē. Trešajā nodaļā atspoguļoti anketu rezultāti ar sociālajiem darbiniekiem un ģimenes asistentiem; intervijas rezultāti ar klientiem par konkrēto tematu. Apkopotie dati kalpojuši nodaļas nobeiguma secinājumu izdarīšanai. Galvenais secinājums ir, ka ģimenes asistents ir resurss sociālajā darbā ar ģimenēm un bērniem, bet, lai tas darbotos kā resurss, svarīga ir sadarbība starp visām iesaistītajām pusēm ( sociālais darbinieks, ģimenes asistents, klients), kura ir atkarīga no iesaistītā dalībnieka personīgajām prasmēm, iemaņām un vēlmes risināt konkrēto situāciju. Darba noslēgumu veido ieteikumi, nobeigums, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Family assistant as a resource in social work with families and children" is to study the opinion of family assistants, clients and social workers about family assistants as a resource in social work with families with families The bachelor's thesis consists of an annotation in Latvian and English, an introduction, two chapters with subsections, a list of references. In the first chapter: The term "family" is explained; Characteristics of parental duties and family functions; A description of social risk families is provided. In the second chapter: The theoretical explanation of the term "resource" is provided; Characterized resources in social work, family assistant service; The theoretical basis of the family assistant's activity was analyzed and Poland's experience in providing the family assistant service was reviewed; Aspects of cooperation between a social worker and a family assistant are explained. At the end of the chapter, the opinion of experts in the social field is indicated on the necessity and relevance of the family assistant service in the field of social services. The conclusions of the theoretical part of the bachelor's thesis were obtained by collecting and studying the available literature and other sources that served in the creation of the theoretical part of the bachelor's thesis. The third chapter reflects the results of questionnaires with social workers and family assistants; the results of interviews with clients on the specific topic. The collected data served to draw the final conclusions of the chapter. The main conclusion is that the family assistant is a resource in social work with families and children, but for it to function as a resource, cooperation between all involved parties (social worker, family assistant, client) is important, which depends on the personal skills of the involved participant, skills and willingness to deal with the specific situation. The conclusion of the paper consists of recommendations, conclusion, list of used literature and sources, appendices.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectĢimene ar bērniemlv-LV
dc.subjectģimenes asistentslv-LV
dc.subjectģimenes asistenta pakalpojumslv-LV
dc.subjectresursi sociālajā darbālv-LV
dc.subjectsociālās vajadzībaslv-LV
dc.subjectstarpprofesionālā sadarbībalv-LV
dc.subjectFamily with childrenen-UK
dc.subjectfamily assistanten-UK
dc.subjectfamily assistant serviceen-UK
dc.subjectresources in social worken-UK
dc.subjectsocial needsen-UK
dc.subjectinterprofessional cooperation.en-UK
dc.titleĢimenes asistents kā resurss sociālajā darbā ar ģimenēm un bērniemlv-LV
dc.title.alternativeFamily Assistant as a Resource for Social Work with Families and Childrenen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.