Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.25143/socr.12.2018.3.89-104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKauliņa, Eva-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:15:41Z-
dc.date.available2020-02-05T13:15:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSocrates: Rīgas Stradiņa universitātes Juridiskās fakultātes elektroniskais juridisko zinātnisko rakstu žurnāls = Rīga Stradiņš University Faculty of Law Electronic Scientific Journal of Law. Rīga: RSU, 2018, Nr. 3 (12). 89.–104. lpp.-
dc.identifier.issn2256-0548-
dc.identifier.other89–104-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1011-
dc.description.abstractĪpašs jautājumu loks ir izglītības pieejamības tiesiskās garantijas personām ar garīgās attīstības traucējumiem. Šīs problēmas analīzei savā rakstā ir pievērsusies Eva Kauliņa. Autore, balstoties uz atziņām vairākos nacionālos un starptautiskos pētījumos, ir izvērtējusi vispārējās un profesionālās izglītības pieejamību cilvēkiem ar garīgās attīstības traucējumiem. Rakstā tiek pamatots, ka vispārējās un profesionālās izglītības pieejamības tiesisko garantiju nodrošināšana personām ar garīgās attīstības traucējumiem lielākoties ir izņēmums, nevis ierasta parādība. Autore identificē šķēršļus, kurus novēršot tiktu sekmēta iekļaujošās izglītības sistēmas izveide un tiesisko garantiju nodrošināšana personām ar garīgās attīstības traucējumiem.-
dc.description.abstractA specific circle of questions relates to legal guarantees of access to education for persons with mental disabilities. Eva Kauliņa has addressed this issue in her article. The author, based on findings in several national and international studies, has assessed the access to general and vocational education for persons with mental disabilities. The article justifies that legal guarantees of access to education for persons with mental disabilities is predominantly exceptional rather than regular praxis. The author has identified obstacles, removal of which would promote the creation of inclusive education system and legal guarantees of access to education for persons with mental disabilities.-
dc.formatElectronic-
dc.language.isolv_LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitāte / Rīga Stradiņš University-
dc.relation.ispartofseriesSocrates 2018, 3 (12)-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectgarīgā attīstība-
dc.subjectizglītības pieejamība-
dc.subjectprofesionālā izglītība-
dc.subjecttiesiskās garantijas-
dc.subjecttraucējumi-
dc.subjectvispārējā izglītība-
dc.subjectaccess to education-
dc.subjectdisorders-
dc.subjectgeneral education-
dc.subjectintellectual disabilities-
dc.subjectlegal guarantees-
dc.subjectvocational education-
dc.titleIzglītības pieejamības tiesiskās garantijas personām ar garīgās attīstības traucējumiem-
dc.title.alternativeLegal Guarantees of Access to Education for Persons with Intellectual Disabilities-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.25143/socr.12.2018.3.89-104-
Appears in Collections:Socrates. 2018, 3 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18-393_Socrates-12_2018_10-Kaulina_089-104_.pdf343.19 kBAdobe PDFView/Openopen_acces_unlocked


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons