Bakalaura darbi
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalaura darbi by Subject ""Dad can!""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Sociālā kampaņa kā attieksmes veicinātājs - Kampaņas "Tētis var!" komunikācijas aktivitāšu analīze un ietekme uz auditoriju.(Rīgas Stradiņa universitāte, 2021) Beverlija Tabita Zazīte; Deniss Hanovs; Komunikācijas fakultāte; Faculty of CommunicationsBakalaura darba tēma ir "Sociālā kampaņa kā attieksmes veicinātājs - "Kampaņas "Tētis var!" komunikācijas aktivitāšu analīze un ietekme uz auditoriju." 2020. gada sociālās kampaņas "Tētis var!" mērķis ir iestāties par dzimtes līdztiesības veicināšanu sabiedrībā, pievēršot uzmanību šķirto ģimeņu modelim. Kampaņas galvenais uzdevums ir informēt sabiedrību un veicināt attieksmes maiņu. Kampaņas veidotāji - Labklājības ministrija, sadarbojās ar komunikācijas aģentūru "Fox Consulting", lai izveidotu nepieciešamo stratēģiju kampaņas mērķu sasniegšanai. Darba mērķis ir, balstoties uz LM izveidoto kampaņu, veikt pētījumu par sociālajām kampaņām, kuru pamatā ir attieksmes maiņas veicināšana sabiedrībā, nosakot izmantotos SA instrumentus un auditorijas ietekmes elementus. Specifiski tiks pētīta sociālā kampaņa "Tētis var!". Darba struktūru veido trīs daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota sociālā kampaņa kā attieksmes veicinātājs, iekļaujot arī literatūru par SA instrumentiem. Tika apskatīta teorija par mediju lietojumu un ietekmi uz auditoriju. Teorētiskajā daļā autore vērsa uzmanību pārliecināšanas un attieksmes maiņas - ELM un HSM modeļiem. Metodoloģijas daļā tika aprakstītas izmantotās kvalitatīvās pētniecības metodes - daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze. Empīriskajā daļā autore veica interviju un video stāstu analīzi.