Bakalaura darbi
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalaura darbi by Subject ""Bite Latvija""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācija sociālajā medijā “TikTok”: Z paaudzes viedokļu analīze.(Rīgas Stradiņa universitāte, 2023) Nikola Elīza Boldireva; Lāsma Šķestere; Komunikācijas fakultāte; Faculty of CommunicationsBakalaura darba tēma ir “Telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācija sociālajā medijā “TikTok”: Z paaudzes viedokļu analīze.” Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir Z paaudzes sociālā medija “TikTok” lietotāju viedoklis par telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikāciju šajā sociālajā medijā, izmantojot mediju lietojuma un apmierinājuma teoriju. Darba teorētiskajā daļā tiek veikta literatūras un informācijas avotu izpēte par mediju lietojuma un apmierinājuma teorijas galvenajām iezīmēm sociālo mediju un zīmola komunikācijā, kā arī tās kritiku. Tiek veikta literatūras un informācijas avotu izpēte par zīmola komunikācijas jēdzienu digitālajā, sociālo mediju un “TikTok” platformas vidē, pēc kā tika sniegts raksturojums trīs telekomunikācijas uzņēmumiem – “Bite Latvija”, “LMT” un “Tele2”. Darba pētījuma daļā tiek veikta satura kvalitatīvā un kvantitatīvā analizē Latvijas telekomunikācijas uzņēmumu veiktajai zīmola komunikācijai sociālajā medijā “TikTok”, kā arī datu analīze padziļinātajām intervijām ar telekomunikācijas uzņēmumu sociālo mediju speciālistiem un fokusa grupas ar Z paaudzes pārstāvjiem, kuri ir aktīvi “TikTok” lietotāji. Var secināt, ka Z paaudze telekomunikācijas uzņēmumu zīmola komunikācijā visaugstāk novērtē izglītojošo, aktuālo saturu, taču sagaida arī informatīvus un izglītojošus video, lai risinātu kādas problēmas. Uzņēmuma “Tele2” veiktā zīmola komunikācija un vizuālā pieeja uzrunāja Z paaudzi visvairāk, kur daļa izcēla, ka vislabprātāk ar viņu saturu arī sociāli mijiedarbotos. Telekomunikācijas uzņēmumiem vairāk ir jākomunicē video komentāros, sniedzot radošas atbildes, kā arī saturu jāpublicē retāk, nosakot prioritāti kvalitātei.