Bakalaura darbi
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalaura darbi by Subject ""4finance Labie Darbi""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Korporatīvā sociālā atbildība: fonda “4finance Labie darbi" ietekme uz uzņēmuma AS "4finance" reputāciju(Rīgas Stradiņa universitāte, 2021) Anastasija Audrupe; Vineta Savicka; Komunikācijas fakultāte; Faculty of CommunicationsBakalaura darba tēma ir “Korporatīvā sociālā atbildība: fonda “4finance Labie darbi” ietekme uz uzņēmuma AS “4finance” rерutāсiju. Bakalaura darba mērķis ir – noskaidrot, kā fonda “4finance Labie Darbi” publicitāte medijos ietekmēja uzņēmuma AS “4finance” reputāciju. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā tika apskatīta bakalaura darba teorētiskā bāze par korporatīvo sociālo atbildību, atbildīgu mārketinga komunikāciju, kā arī tika apskatīti reputācijas aspekti un kritēriji un rāmējuma teorija, izmantojot vairāku autoru piedāvātās definīcijas. Bakalaura darba otrajā daļā ir situācijas apraksts, kur darba autore sniedz pārskatu par nebanku kredītdevēju sfēru Latvijā, cilvēku attieksmi pret to, kā arī tiek apsvērti aspekti, kas saistīti ar uzņēmuma AS “4finance” un fonda “4finance Labie Darbi” darbību, dibināšanu, reputāciju. Tiek aplūkotas darbā izmantotās metodes: strukturēta intervija, aptauja un kvantitatīvā kontenanalīze. Kvantitatīvā kontentanalīze tika izmantota, lai ar portāla “Station” palīdzību izpētītu dažādas publikācijas plašsaziņas līdzekļos, kuros tika minēts fonds “4finance Labie Darbi” un uzņēmums AS “4finance”. Aptauja tika izmantota ar mērķi uzzināt viedokli par fonda “4finance Labie Darbi” ietekmi uz uzņēmuma AS “4finance” reputāciju no respondentiem, kas ir bijuši uzņēmuma klienti, kā arī uzzināt to personu viedokli, kas nav bijuši kompānijas klienti, un par to, vai meitas fondi varētu ietekmēt mātes uzņēmuma reputāciju. Strukturētā intervija ļāva noskaidrot, kāpēc tika nodibināts fonds “4finance Labie Darbi” un kā tas ietekmē uzņēmuma AS “4finance” reputāciju, kā arī kādu lomu tas ieņem uzņēmuma dzīvē. Bakalaura trešajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti. Savukārt ceturtajā daļā tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi. Padziļinātākai tēmas analīzei būtu nepieciešams to skatīt plašākā kontekstā, detalizētāk un vairāk analizējot informāciju par AS “4finance” produktiem, sponsorēšanas programmu, kā arī veikt fokuss grupas interviju, kurā tiktu iekļauti cilvēki, kuri ir AS “4finance” klienti, gan tie, kuri piedalās fonda “4finance Labie Darbi” darbībā.