Title: Televīzijas kanāla TV24 zīmola maiņas procesa novērtējums
Other Titles: The rebranding process analysis of the television channel TV24
Authors: Jeļena Šalkovska
Krists Kalniņš
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: zīmola veidošana;zīmola maiņas process;mediju tirgus Latvijā;reklāmas tirgus Latvijā.;building of the brand;rebranding process;media market in Latvia;advertising market in Latvia.
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba temats ir televīzijas kanāla TV24 zīmola maiņas procesa novērtējums, šajā darbā autors ir analizējis 2021.gada septembrī veikto zīmola maiņu un analizējis procesu, kā tas ir veikts. Darba mērķis ir analizēt un novērtēt zīmola maiņas procesu, balstoties uz zinātniskās literatūras, tirgus analīzes un veiktā pētījuma iegūtiem datiem. Zīmola maiņas procesa analīze sastāv no trīs daļām: atbilstība zinātniskajā literatūrā aprakstītajiem zīmola veidošanas un uzņēmumu pārmaiņas pamatprincipiem, zīmola maiņas mērķu un izveidotā zīmola atbilstība tirgus tendencēm un kopējā uzņēmuma attīstības stratēģijai, pētījums par izveidotā zīmola atbilstību mērķiem un noteiktajai kanāla mērķauditorijai. Autors ir apkopojis visus trīs aspektus darba trīs nodaļās, pirmajā nodaļā apskatot zinātnisko literatūru par zīmola izveidi, tā maiņu, kā arī uzņēmuma pārmaiņu vadību, otrajā nodaļā autors analizēja mediju un reklāmas tirgus Latvijā, galvenos konkurentus kā arī pašu televīzijas kanālu TV24 un tā zīmola maiņas procesu, intervējot kanāla direktoru, trešajā daļā ir veikts pētījums par mērķauditorijas satura patērēšanas paradumiem un TV24 zīmola novērtējumu. Maģistra darbs sastāv no 73 lappuses, tajā iekļauti 26 attēli, 8 tabulas un 4 pielikumi.
The theme of author’s Master’s degree thesis is: The rebranding process analysis of the television channel TV24. The author has analysed the rebranding of television channel TV24 done in September 2021 and has analysed the whole process. The goal of the thesis is to analyse the process based on scientific literature, analysis of the media market and author’s research. The analysis of the rebranding process consists of three parts: correspondence to scientific literature on brand building, and change process management. Rebranding and developed brand correspondence with today’s media and advertising market situation and trends both of the markets and target audience. Author’s research target audience evaluation of the developed brand, and target audience media usage trends. The author has compiled all these parts in three chapters of this thesis. First chapter consists of scientific literature research on brand building, rebranding and change management in companies. The second chapter consists of Latvian advertising and media market analysis, analysing trends and competitors, the author also interviews director of TV 24 and analyses television channel TV24 and the process of TV24 rebranding. The last chapter consists of author’s research on target audience media usage trends and evaluation of TV24 brand. Master’s degree thesis consists of 73 pages, it includes 26 pictures, 8 tables and 4 appendixes.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.