Title: Uzņēmuma VSIA “Latvijas vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs” stratēģijas pilnveidošana inovāciju ieviešanas kontekstā
Other Titles: The improvement of the strategy of the Company VSIA “Latvian Environment, Geology and Meteorology Center” in the context of innovation implementation 
Authors: Inna Dovladbekova
Jānis Lapiņš
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: stratēģija;stratēģijas pilnveidošana;inovāciju ieviešana;inovācijas;strategy;strategy development;innovation implementation;innovation
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba tēma ir Uzņēmuma VSIA “Latvijas vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs” stratēģijas pilnveidošana inovāciju ieviešanas kontekstā. Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām un empīrisko datu analīzi, izstrādāt stratēģijas restrukturizācijas ieteikumus un inovāciju ieviešanas pamatprincipus. Lai sasniegtu darba mērķi autors ir izvirzījis vairākus uzdevumus: analizēt uzņēmuma stratēģijas būtību un tās veidus, raksturot inovācijas un to nozīmi, novērtēt VSIA “Latvijas Vides ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs” stratēģiju un inovāciju nozīmi, konstatēt un atklāt inovāciju ieviešanas iespējas stratēģijā, analizēt stiprās un vājās puses, draudus un iespējas veikt nozares ekspertu intervijas un izstrādāt inovāciju ieviešanas pamatprincipus. Darbam autors ir noteicis pētījuma objektu: uzņēmuma stratēģija. Pētījuma priekšmets ir: inovāciju iekļaušana uzņēmuma stratēģijā. Darbs sastāv no trīs daļām. Darba pirmajā daļā tiek veikta teorētiskā izpēte, analīze un raksturojums par uzņēmumu stratēģijas būtību un veidiem, kā arī tiek veikts inovāciju teorētiskais raksturojums, Darba otrajā daļā tiek vērtēta Valsts sabiedrību ar ierobežotu atbildību "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" stratēģija un inovāciju nozīme uzņēmumā, savukārt trešajā daļā tiek veiktas stratēģiskās vadības ekspertu intervijas, kas sevī ietver viedokļu iegūšana par stratēģijas un inovāciju nozīmi un nepieciešamību uzņēmuma stratēģijā, papildus tiek izstrādāti stratēģijas restrukturizācijas ieteikumi un inovāciju ieviešanas pamatprincipi. Maģistra darbā izmantotas šādas pētījuma metodes: monogrāfiskā metode, sekundāro datu analīzes metode, dokumentu analīzes metodi, intervija un loģiski – konstruktīvā metode. Rezultātā darba autors ir nonācis pie 16 secinājumiem un 6 priekšlikumiem. Kopumā maģistra darbs sastāv no 3 daļām, 82 lapaspusēm, 9 attēliem, 6 tabulām un 10 pielikumiem.
The topic of the master's thesis is the improvement of the strategy of the Company VSIA “Latvian Environment, Geology and Meteorology Center” in the context of innovation implementation. The aim of the master's thesis is to develop strategy restructuring recommendations and basic principles of innovation implementation based on theoretical findings and analysis of empirical data. In order to achieve the goal of the work, the author has set several tasks: analyze the essence of the company's strategy and its types, describe innovations and their significance, assess the significance of the Latvian Environmental Geology and Meteorology Center and innovations, identify weaknesses, threats and opportunities to interview industry experts and develop basic principles for innovation. The author has identified the object of research: the company's strategy. The subject of the research is: integration of innovations into the company's strategy. The work consists of three parts. The first part of the dissertation deals with theoretical research, analysis and characterization of the nature and types of business strategy, as well as the theoretical characterization of innovations. The third part conducts interviews with strategic management experts, which includes obtaining opinions on the importance and necessity of strategy and innovation in the company’s strategy, in addition, strategy restructuring recommendations and basic principles of innovation implementation are developed. The following research methods have been used in the master's thesis: monographic method, secondary data analysis method, document analysis method, interview and logically - constructive method. As a result, the author has reached 16 conclusions and 6 proposals. In total, the master's thesis consists of 3 parts, 76 pages, 9 figures, 6 tables and 10 attachments.
Description: Starptautiskais bizness un tiesības
International Business and Law
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.