Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIrēna Upeniece-
dc.contributor.authorInese Miltiņa-
dc.contributor.otherSabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Public Health and Social Welfareen-UK
dc.date.accessioned2022-01-31T22:00:47Z-
dc.date.available2022-01-31T22:00:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/7395-
dc.descriptionVeselības sporta speciālistslv-LV
dc.descriptionHealth care sports specialisten-UK
dc.descriptionIzglītība, pedagoģija un sportslv-LV
dc.descriptionEducation, Pedagogy and Sportsen-UK
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Siguldas sporta skolas audzēkņu sportošanas motivāciju ietekmējošie faktori atkarība no audzēkņa dzimuma un vecuma”. Latvijā ir vairāk nekā 90 atzītu sporta veidu federāciju, sporta skolu sistēmā ir pārstāvēti 38 sporta veidi, kopējam audzēkņu skaitam pārsniedzot 40 000 bērnu un jauniešu. Daudzi no šiem jauniešiem kādreiz kļūst par izciliem sportistiem, daži no tiem, pamet sporta skolas gaitas pusaudžu gados. Ne vienmēr ir tā, ka sportista gaitas pamet mazāk talantīgie, vai, sasniegumus nesasniegušie audzēkņi, bieži vien ir novērots, ka tieši tie talantīgākie audzēkni, kuriem treneri bija iecerējuši izcilus panākumus sportā, pazūd no sportistu pulka vēl sporta skolas laikā. Mērķis darbam ir izpētīt un apzināties sporta skolas audzēkņu motivējošos faktorus piedalīties treniņos un sacensībās. Aptaujas procedūra tika uzsākta septembrī. Oktobra pirmajos datumos tika aizpildīta pēdējā aptaujas anketa. Dati tika apkopoti ar interneta vietnes visidati.lv esošajiem rīkiem un iegūts datu fails priekš apstrādes ar exel programmu. Pētījuma jautājums: Kas liek vieniem audzēkņiem turpināt treniņu procesu, bet citiem padoties, uzlabot tos un turpināt apmeklēt treniņus un sporta skolu? Vai meitenes ir motivētākas apmeklēt treniņus par zēniem un kā šī motivācija atšķiras dažādām vecumu grupām. Secināts, ka viens no galvenajiem motivējošiem faktoriem, gan zēniem, gan meitenēm, dažādās vecumu grupās, ir labas attiecības ar treneri un brīvais laiks, ko audzēkņi var veltīt sev. Un tas, ka lielākā daļa audzēkņu ir apmierināti ar izvēlēto sporta veidu, motivē viņus attīstīties un gūt panākums. Darbā: 23 lpp. tekst, 13 attēli, 3 pielikumi, 10 informācijas avoti. Darbs izstrādāts valsts (Latviešu) valodā. Atslēgvārdi: motivācijā, sasniegumi, treniņu process, vecumu atšķirības, dzimumu atšķirībaslv-LV
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper is “Factors for influence the motivation of sigulda sports school athletes to do sport activities, depending student’s gender and age”. There are more than 90 recognized sports federations in Latvia, 38 sports are represented in the system of sports schools, the total number of students exceeding 40,000 children and young people. Many of these young people ever become outstanding athletes, some of them dropping out of school during their teenage years. It is not always the case that less talented or less accomplished students leave the athlete's career, it is often observed that the most talented students, whose coaches intended excellent success in sports, disappear from the group of athletes during the sports school. To study an be aware of the motivating factors of sport shool students to participiate in traning and competitions. The survay procedure was lunched in September. The last questionnaire was completed in the first days of October. The data were compilde with the tools of the website visidati.lv and a data files was processed with the exel program. Research question: What makes some students continue the training process, but other give up? Are girls more motivated than boys and how do these motivations differ for different age groups? It is concluded, that one of the main motivating factors for the boys and girls in different age groups is a good relationship with the coach and the free time that students can devote to themselves. And that factor that most students are satisfied with their chosen, motivated them to develop and succeed. In the work: 23 pages. text, 12 images, 3 attachments, 10 sources of information. The work is written in the state (Latvian) language. Keywords: motivation, achievements, training process, age differences, gender differencesen-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectmotivācijālv-LV
dc.subjectsasniegumilv-LV
dc.subjecttreniņu processlv-LV
dc.subjectvecumu atšķirībaslv-LV
dc.subjectdzimumu atšķirībaslv-LV
dc.subjectmotivationen-UK
dc.subjectachievementsen-UK
dc.subjecttraining processen-UK
dc.subjectage differencesen-UK
dc.subjectgender differencesen-UK
dc.titleSiguldas sporta skolas audzēkņu sportošanas motivāciju ietekmējošie faktori atkarība no audzēkņa dzimuma un vecumalv-LV
dc.title.alternativeFactors for influence the motivation of sigulda sports school athletes to do sport activities, depending student’s gender and ageen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheren-UK
Appears in Collections:Studējošo kvalifikācijas darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.