Title: Students Physical Activity Level and how it Affects their Mental Health and Academic Performance
Other Titles: Studentu fiziskās aktivitātes līmenis un tas, kā tas ietekmē viņu garīgo veselību un akadēmisko sniegumu
Authors: Maija Eglīte
Ipsita Premnath
Ārvalstu studentu nodaļa
International Student Department
Keywords: Mērķis: Šī literatūras pārskata mērķis bija izpētīt;kā studentu fiziskās aktivitātes līmenis var ietekmēt viņu garīgo veselību un akadēmisko sniegumu;kā arī to;kā zems fizisko aktivitāšu līmenis var radīt paaugstinātu sirds un asinsvadu slimību risku;kas daudzos pētījumos ir bijis pamatā samazin;Conclusion: Higher Physical Activity with a minimum of 60 minuets per day is advisable for students to maintain a healthy mental life;better academic performances and overall health. While there was no significant association with medical university students and academic performance and PA.;Secinājums: augstākā fiziskā aktivitāte ar minimālo 60 minūšu skaitu dienā ir ieteicama studentiem;lai uzturētu veselīgu garīgo dzīvi un uzlabotu akadēmisko sniegumu. Tomēr netika novērotas būtiskas asociācijas ar medicīnas augstskolu studentiem.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Informācija par zemas fiziskās aktivitātes negatīvo ietekmi uz garīgo veselību un aktivitāti ir bijusi zināma sen. Dažu pēdējo gadu laikā garīgās veselības pakalpojumi ir bijuši plašāk pieejami. Šis literatūras pārskats sniedz ieskatu par to, kā zems fiziskās aktivitātes (FA) līmenis var samazināt studentu garīgo veselību un akadēmisko sniegumu. Tiek izmantoti daudzi pētījumi, lai salīdzinātu dažādas vecuma grupas. Sagatavots īss ieskats, kā saprast, kā zema FA var palielināt nākotnes risku, un kā to samazināt labākai nākotnei. Metode: Kopumā šajā literatūras pārskatā tika izmantoti 38 raksti no PubMed, Google Scholar, CDC un Uptodate. Sākotnēji tika atrasti un pārskatīti 100 raksti. Raksti tika meklēti, izmantojot atslēgvārdus “Fiziskā aktivitāte un riski”, “Studenti un garīgā veselība”, “Kardiovaskulārie riski”, “medicīnas studenti un izdegšanas sindroms” un tā tālāk. Tika izņemti raksti, kas bija ārpus šīs tēmas darbības jomas vai nebija angļu valodā.
Information about negative affects on mental health and activity has been known for years. More mental health services have been widespread in last few years. This literature review gives you an insight on how low level of Physical activity (PA) can decrease a students mental health and academic performance. Many studies are used to compare among age groups. A brief insight on understanding how low PA can increase future risks and how we can minimise this for a better future. Method: In total 38 articles from PubMed, Google Scholar, CDC, Science direct and Uptodate were used in this literature review. Initially 100 articles were found and reviewed. Articles were searched using the keywords, ‘Physical activity, risks’, ‘Student and mental health’, ‘Cardiovascular risks’, ‘medical students and burnout’ and so on. Articles that were outside the scope of this article or not in English were removed.
Aim: The aim of this literature review was to investigate on how a students physical activity level can impact their mental health and academic performance. It also investigates how low physical activity levels can also give rise to increased cardiovascular risk which in many studies has been known to cause future decrease in cognitive function. The literature review will give you an overview of many impacts low physical activity has on students particular in primary and secondary school and how this is a new issues from modern day life.
Description: Medicīna
Medicine
Veselības aprūpe
Health Care
Appears in Collections:Studējošo pētnieciskie darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.