Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMāra Grundmane-
dc.contributor.authorDillon Sineru Mahawatte-
dc.contributor.otherĀrvalstu studentu nodaļalv-LV
dc.contributor.otherInternational Student Departmenten-UK
dc.date.accessioned2021-12-08T22:14:23Z-
dc.date.available2021-12-08T22:14:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/6997-
dc.descriptionMedicīnalv-LV
dc.descriptionMedicineen-UK
dc.descriptionVeselības aprūpelv-LV
dc.descriptionHealth Careen-UK
dc.description.abstractPareiza izpratne par uzturu ir neatņemama hronisku slimību ārstēšanas un profilakses sastāvdaļa. Ar nepareizu uzturu saistītā saslimstība un mirstība kļūst arvien aktuālāka visā pasaulē, jo popularitāti iegūst neveselīgas ēšanas tendences. Ir vispāratzīts, ka sabiedrība ārstus uztver kā bagātīgu zināšanu avotus par uzturu. Tāpēc no tā izriet, ka ārstiem studentiem jābūt ne tikai labi sagatavotiem un mācītiem, bet arī pietiekami kompetentiem, lai nodrošinātu augstas kvalitātes uztura aprūpi. Šī pētnieciskā darba mērķis bija izpētīt uztura izpratnes līmeni medicīnas studentu vidū un metodes, kā tas tiek sniegts. Tomēr ir labi pierādīts, ka medicīnas studentu izpratne par uzturu tradicionāli ir bijusi slikta, un šī tendence joprojām ir acīmredzama. Cita starpā faktori, kas to ietekmē, ietver personiskos, starppersonu un vides (kontekstuālos) faktorus. Medicīnas skolu prasības par to, kas studentiem būtu jāzina, tomēr atšķiras, un svarīgi ar uzturu saistīti jautājumi ir tie, kas izraisa plaši izplatītas slimības. Uztura mācīšanā medicīnas studentiem pašlaik tiek izmantotas daudzas mācību metodes, un šobrīd notiek pāreja uz uz problēmām balstītu pieeju. Tie mēdz būt veiksmīgi, jo tos var cieši saistīt ar reāliem klīniskiem scenārijiem. Uzmundrinoša, jauna mācību metode ir kulinārijas medicīna, pateicoties studentu iespējām strādāt praktiski.lv-LV
dc.description.abstractA sound understanding of nutrition is an integral part of treating and preventing chronic diseases. Morbidity and mortality associated with poor nutrition is becoming increasingly pressing, globally, as unhealthy eating trends gain popularity. It is well accepted that physicians are perceived by the public as sources of abundant knowledge regarding nutrition. Therefore, this infers that student doctors should not only be well prepared and taught, but competent enough to deliver high-quality nutritional care. The aim of this research paper was to investigate the level of nutrition understanding amongst medical students and the methods in which it is delivered. Concerningly, however, it has been well established that medical students’ understanding of nutrition has traditionally been poor and this pattern is still evident today. Among others, factors that influence this include personal, interpersonal, and environmental (contextual) factors. Medical schools’ requirements of what students should know vary, however, and important nutrition-related issues are those that cause widespread illness. A plethora of teaching methods are currently used in teaching nutrition to medical students and currently there is a shift towards problem-based approaches. These tend to be successful as they can be closely linked to real-life clinical scenarios. An encouraging, novel, teaching method is culinary medicine, owing to students’ opportunities to work hands-on.en-UK
dc.language.isoen-UK-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectUzturslv-LV
dc.subjectVeselībalv-LV
dc.subjectSaslimstībalv-LV
dc.subjectMirstībalv-LV
dc.subjectIzpratnelv-LV
dc.subjectMācīšanalv-LV
dc.subjectNutritionen-UK
dc.subjectHealthen-UK
dc.subjectMorbidityen-UK
dc.subjectMortalityen-UK
dc.subjectUnderstandingen-UK
dc.subjectNutrition instructionen-UK
dc.titleInvestigating the Level of Nutrition Understanding amongst Medical Students and the Methods in which it is Delivereden-UK
dc.title.alternativeUztura izpratnes līmeņa un tās veidošanās izpēte medicīnas studentu vidūlv-LV
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheren-UK
Appears in Collections:Studējošo pētnieciskie darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.