Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122
Title: Emocionālās inteliģences nozīme sociālā darba izglītībā
Authors: Rupaine, Silva
Keywords: emocionālā inteliģence;emocionālā izglītotība;emocionālais kapitāls;sociālais darbs;sociālā darba izglītība
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Citation: Rupaine, S. (2021). Emocionālās inteliģences nozīme sociālā darba izglītībā. Sociālais darbs: izglītība, pētniecība, prakse 2021. 105–122. https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122
Abstract: Iepazīstinot ar emocionālās inteliģences vietu sociālā darba izglītībā Latvijā, vispirms vērība jāpievērš emocionālās inteliģences koncepta attīs­tībai. Šajā publikācijā tiek atklāta emocionālās inteliģences aktualitāte darba tirgū un sociālajā darbā, kā arī piedāvājumi mūsdienu neformālajā un akadē­mis­kajā izglītībā, tostarp ir iekļauti sociālā darba studentu viedokļi par ieguvumiem Rīgas Stradiņa universitātē (turpmāk – RSU) īstenotajā studiju kursā “Emocionālā inteliģence sociālajā darbā” 2019. gadā.
DOI: https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122
ISBN: 978-9934-563-92-8
License URI: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Appears in Collections:Rakstu krājuma "Sociālais darbs: izglītība, pētniecība, prakse 2021" publikācijas

Files in This Item:
File SizeFormat 
Socialais-darbs-2021_IPD-359_105-122.pdf348.86 kBAdobe PDFView/Openopen_acces_unlocked


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons