Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRenāte Cāne-
dc.contributor.authorSigne Egle-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-21T21:02:35Z-
dc.date.available2021-06-21T21:02:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5369-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractMaģistra darba “Globālās kompānijas “BASF” SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA “BASF” mārketinga komunikācijā” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām nostādnēm un praktisko pētījumu, izstrādāt risinājumus globālās kompānijas “BASF” SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšanai SIA “BASF” mārketinga komunikācijā ilgtspējīgas lauksaimniecības iniciatīvas un sabiedrības izpratnes veicināšanai. Lauksaimniecības nozare ir atkarīga no ilgtspējīgas – videi draudzīgas, ekonomiski un sociāli atbildīgas attīstības. Šī gadsimta vidū pasaules iedzīvotāju skaits būs palielinājies aptuveni par 2,5 miljardiem cilvēku, kas nozīmē to, ka arī pieaugs pieprasījums pēc pārtikas, kas ir cilvēka pamatvajadzība. Globālajām pārtikas ražošanas sistēmām jābūt tam gatavām, taču nozare ir pārmaiņu priekšā, ko pieprasa stingri, nereti nepārdomāti politiskie regulējumi, kas lauksaimniecībā, konkrēti, augkopībā, paredz ievērojamu augu aizsardzības līdzekļu, ko ražo pētāmais uzņēmums “BASF” SE, samazināšanu, ietekmējot kultūraugu ražas apjomus un kvalitāti. Ilgtspējīga lauksaimniecība ir jaunā nākotnes uzņēmējdarbības forma, taču, lai to veicinātu, visām iesaistītajām pusēm – lauksaimniekiem un nozares pārstāvjiem, visai pārtikas ražotāju ķēdei, valdībai un sabiedrībai, ir jāpieņem uz zinātni balstītu lēmumu un paradumu maiņu. Maģistra darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskā daļa, raksturojot ilgtspējības un korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas un to nozīmi integrēšanai mārketinga komunikācijā. Otrajā nodaļā tiek raksturots pētāmais uzņēmums “BASF” SE, tā ilgtspējības un korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas, kā arī raksturots ilgtspējīgas lauksaimniecības attīstības pamatprincipu kopums. Darba trešajā nodaļā tiek raksturots SIA “BASF” darbība, mārketinga komunikācijas stratēģija, un sabiedrības izpratne par ilgtspējīgas lauksaimniecības nozīmi Latvijas mērogā. Darba noslēgumā, balstoties uz veikto analīzi un autores pieredzi, izstrādāti risinājumi ilgtspējīgas lauksaimniecības nostādņu integrēšanai uzņēmuma mārketinga stratēģijā. Pētījumā iegūtie rezultāti sniedz atbildes uz izvirzīto pētījuma jautājumu un iespēju izstrādāt ieteikumus “BASF” SE ilgtspējīgas lauksaimniecības globālā koncepta pielāgošanai, atbilstoši Latvijas reģiona vajadzībām un aktivitātēm. Galvenais secinājums, kas izriet no pētījuma – ir nepieciešams sadarboties visām iesaistītajām pusēm, lai optimizētu un uzlabotu produktu ražošanas un pārvaldības procesus, loģistikas risinājumus un par to komunicēt arī ar sabiedrību, izstrādājot un piemērojot visaptverošas un efektīvākas pieejas, lai veicinātu izpratni un atbalstu ilgtspējīgas lauksaimniecības attīstībā. Darba apjoms ir 76 lpp. (neskaitot pielikumus), tajā iekļauti 6 attēli, viena tabula, pievienoti 4 pielikumi. Darba izstrādē ir izmantots 81 informatīvais avots.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of this Master's thesis “Integration of the corporate social responsibility strategy of the global company “BASF” in the marketing communications for SIA “BASF”” is to develop solutions, for the integration of “BASF” SE corporate social responsibility strategy into the marketing communication for SIA “BASF”, to promote sustainable agricultural initiatives and public awareness. The agricultural sector depends on sustainable, environmentally friendly, economically and socially responsible development. By the middle of this century, the world's population will have grown by approximately 2.5 billion people, meaning that the demand for food, which is a basic human need, will also increase. Global food production systems need to be prepared for this. But the industry is facing the challenges required by strict, often ill-considered policies and regulations, that could significantly reduce the number of plant protection products produced by “BASF” SE and the whole agricultural industry, in particular, affecting crop yields and quality. Sustainable agriculture is the new form of business for the future, but in order to promote it all stakeholders – farmers, industry, the food chain, government and society, need to make sound science-based decisions and change their habits. This Master's thesis consists of three chapters, the theoretical part describing sustainability and corporate social responsibility strategies and their importance for integration in marketing communication. The second chapter describes “BASF” SE, its sustainability and corporate social responsibility strategies, as well as a set of basic principles for sustainable agricultural development. The third chapter describes the operation of SIA “BASF” marketing communication strategy, and public understanding of the importance of sustainable agriculture in Latvia., The final chapter, is based on the analysis and the author's experience, solutions for the integration of sustainable agricultural policies into the company's marketing strategy have been developed. The results obtained provide answers to the research question and give an opportunity to develop recommendations for the adaptation of the global concept of sustainable agriculture in “BASF” SE, in accordance with the needs and activities of Latvia. The main conclusion of the study is the need for all stakeholders to work together, in order to optimize and improve product production, management processesand logistics solutions. Furthermore there is a need to communicate this to the public. Through developing and applying more comprehensive and effective approaches, to promote understanding and support for sustainable agriculture development. Thesis consists of 76 pages (appendices excluded), it includes 6 figures, one table, 4 appendices are attached. 81 information source has been used in the development of the work.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildībalv-LV
dc.subjectilgtspējībalv-LV
dc.subjectilgtspējīga lauksaimniecībalv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectilgtspējīgs mārketingslv-LV
dc.subjectcorporate social responsibilityen-UK
dc.subjectsustainabilityen-UK
dc.subjectsustainable agricultureen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectsustainable marketingen-UK
dc.titleGlobālās kompānijas "BASF" SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA "BASF" mārketinga komunikācijālv-LV
dc.title.alternativeIntegration of the corporate social responsibility strategy of the global company “BASF” in the marketing communications for SIA “BASF”en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.