Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRenāte Cāne-
dc.contributor.authorLīva Jakovļeva-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-02-02T22:08:59Z-
dc.date.available2021-02-02T22:08:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/3364-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractMaģistra darba “Informācijas aprite un tās pilnveidošanas iespējas uzņēmuma SIA “Pet City” mārketinga aktivitāšu vadībai” mērķis ir, veicot uzņēmuma informācijas aprites procesu analīzi un citu uzņēmumu pieredzi, izstrādāt risinājumus informācijas aprites uzlabošanai, lai optimizētu mārketinga aktivitāšu vadību. Pētījums ir aktuāls, jo uzņēmumam nemitīgi attīstoties, strauji pieaug arī darbinieku skaits. Pašlaik tirdzniecības vietās visā Latvijā strādā 145 darbinieki un administrācijai ir jāspēj veiksmīgi komunicēt ar katru no tiem. Informācijas aprite ir būtisks aspekts, kas ļauj uzņēmumam sekmīgi strādāt un realizēt mērķus, tajā skaitā arī mārketinga. Maģistra darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā analizēta informācijas aprite un tās saistība ar uzņēmuma darbību un mārketinga aktivitātēm. Otrajā daļā izmantojot darbinieku aptauju, novērojumu, darba grupas organizēšanu, veikta mārketinga aktivitāšu ietekmējošās informācijas aprites analīze un problēmu identifikācija. Trešajā daļā veikti praktiski uzlabojumi – informācijas aprites rīka ieviešanas modeļa izstrāde mārketinga aktivitāšu vadības optimizācijai, kā arī apskatīti ieguvumi uzņēmuma mārketinga aktivitāšu vadībā. Darba izstrādei izmantota monogrāfiskā metode, analizējot informācijas aprites ietekmi uz uzņēmuma darbību un mārketinga aktivitātēm, veikta darbinieku aptauja, novērojums, dokumentu analīze, pētot informācijas aprites procesa pilnveidošanas nepieciešamību, lai optimizētu mārketinga aktivitāšu vadību. Ar darba grupas organizēšanas palīdzību, izvērtēts atlasīto informācijas aprites rīku lietderīgums, ar grafiskās metodes palīdzību pētījuma dati atspoguļoti diagrammās. Galvenie rezultāti liecina, lai optimizētu mārketinga aktivitāšu vadību uzņēmumā SIA “Pet City” nepieciešams ieviest jaunu informācijas aprites rīku, kurā informācija būtu elektroniski apkopota vienkopus. Noskaidrota informācijas aprites ietekme uz mārketinga aktivitāšu vadību – laika ietaupījums, efektīvāka komunikācija, veicamo soļu skaita samazināšanās, kā rezultātā darbinieks varēs kvalitatīvāk veikt citus savus tiešos pienākumus. Darba izstrādē analizēta zinātniskā literatūra, periodiskie izdevumi un interneta resursi latviešu un angļu valodās, pārsvarā ārzemju autoru darbi un pētījumi, jo latviešu valodā šī tēma ir salīdzinoši maz pētīta un analizēta. Maģistra darba apjoms bez pielikumiem ir 78 lapas. Darbs ietver 1 tabulu un 15 attēlus. Darbam ir 11 pielikumi, kuru kopējais skaits ir 23 lapas. Darbā izmantoti 62 informācijas avoti.lv-LV
dc.description.abstractThe goal of the Master’s Thesis “Information circulation and its improvement opportunities for the management of marketing activities of the company SIA “Pet City”” is by performing an analysis of business information circulation processes, develop solutions to improve the circulation of information to optimize the management of marketing activities. As the company continues developing, also the number of personnel growing rapidly. At present 145 employees work at shops throughout Latvia and the administration should be able to communicate successfully with each of them. Information circulation is an important aspect allowing to work successfully and to attain goals, including marketing goals. The Master’s Thesis consist of three parts. The first part is focused on analysis of information circulation and its impact on the company operations and marketing activities. In the second part the employee survey, observations and organisation of the task force is used for analysis of the information exchange affecting marketing activities and identification of problems. The third part is devoted to practical improvements, in particular, development of the model of implementation of the tool of information exchange for optimization of marketing activities and review of benefits for the company marketing activities. The monograph method has been used for development of the Thesis by analysing the impact of information circulation on the company operations and marketing activities. The personnel survey, observation, analysis of documents has been performed by studying the necessity of improvement of the information circulation procedure, to optimize the management of marketing activities. The usefulness of the selected information exchange tools has been evaluated by organising a task force, the research data are presented in diagrams by using the graphic method. The major results attest that to optimize the management of marketing activities in the company SIA “Pet City” it is necessary to introduce a new information circulation tool where information would be electronically collected at the same place. The impact of information circulation on the management of marketing activities has been clarified, in particular, savings of time, more efficient communication, reduction of the number of steps to be made resulting in personnel being able to perform their direct duties at higher quality. In the course of development of the Thesis, scientific sources, periodicals and Internet resources in Latvian and English have been analysed. The sources include mainly articles and studies by foreign authors because there is little research and analysis of the topic available in Latvian. Master’s degree paper consists of 78 pages, it includes 1 table and 15 pictures. Paper has 11 attachments with the total amount of 23 pages. 62 information sources are used.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectinformācijas apritelv-LV
dc.subjectinformācijas aprites processlv-LV
dc.subjectmārketinga aktivitāšu vadībalv-LV
dc.subjectinformācijas aprites kanālilv-LV
dc.subjectinformācijas aprites rīkilv-LV
dc.subjectinformation circulationen-UK
dc.subjectprocessen-UK
dc.subjectmanagement of marketing activitiesen-UK
dc.subjectinformation circulation channelsen-UK
dc.subjectinformation circulation toolsen-UK
dc.titleInformācijas aprite un tās pilnveidošanas iespējas uzņēmuma SIA “Pet City” mārketinga aktivitāšu vadībailv-LV
dc.title.alternativeInformation Circulation and Its Improvement Opportunities for the Management of Marketing Activities of the Company SIA “Pet City”en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.