Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Blumfelde-Rutka-
dc.contributor.authorToms Otisons-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2020-08-14T08:52:10Z-
dc.date.available2020-08-14T08:52:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2145-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractIzaugsmei un inovācijām ir jābūt katra uzņēmuma mērķiem, bez tām uzņēmums zaudē savu vietu tirgū un ļauj jauniem, inovatīviem un uz izaugsmi tendētiem uzņēmumiem sevi apdzīt. Vēl jo vairāk tas ir aktuāli tagad, mūsdienās, kad ne tikai vietējo uzņēmumu starpā valda konkurence, bet arī globāli uzņēmumi piesaka sevi kā spēlētāju vietējā tirgū. Šī iemesla dēļ, uzņēmumiem, kā viens no iespējamiem izaugsmes veidiem, ir jāapsver jaunu tirgu apgūšanu. Darba autors ir izvēlējies pētīt un analizēt tieši šādu attīstības scenāriju, maģistra darbā – “Digitālā mārketinga kanālu izmantošanas analīze Vācijas tirgū uzņēmuma “Tet” produktiem”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot - Kādus digitālā mārketinga kanālus jāizmanto uzņēmumam “Tet” apgūstot Vācijas tirgu? Lai atbildētu uz šo jautājumu, pētījuma pirmajā nodaļā tiek izmantota monogrāfiskā pētījuma metode, kurā tiek pētīta teorētiskā literatūra, kas ietver pētījuma objektu – digitālo mārketingu. Pētījuma otrajā nodaļā tiek izmantota sekundārā datu analīze, lai pētītu SIA “Tet” attīstību un Vācijas tirgu. Trešajā nodaļā izmantota tiek kontentanalīze, lai analizētu “Tet” digitālos mārketinga kanālus, kurus tas izmanto šobrīd. Kā arī tiek veikta dziļā intervija ar ekspertiem, kas ir zinoši par pētījuma objektu – digitālo mārketingu – un/vai pētījuma priekšmetu – uzņēmumu SIA “Tet”, lai gūtu novērtējumu un ieteikumus pētījuma jautājuma atbildēšanai. Apkopojot pētījumā rezultātus secināts, ka Vācijas tirgus vide ir piemērota ekomercijai, iepirkšanos internetā veic 82% interneta lietotāju. Šī vide ir arī tehnoloģiski attīstīta digitālā mārketinga aktivitātēm un dažādajiem kanāliem. Kā efektīvākie digitālā mārketinga kanāli ir novērtēti Google, Facebook un digitālie mediji jeb RTB tīkli, to parāda gan sekundāro datu analīze, gan kvalitatīvā pētījuma rezultāti. Autors veicis aprēķinus, kas parāda šie kanāli uzņēmuma “Tet” apmaksātos ar pašreizējajiem rentabilitātes rādītājiem. Darba apjoms ir 88. lappuses, tajā ir 6 tabulas, 21 attēls, 99 literatūras avoti un 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketings, digitālais mārketings, e-komercija, tirgus izpēte, patērētāju uzvedība, interneta lietošanas paradumi.lv-LV
dc.description.abstractGrowth and innovation must be the goals of each company, without it the company risks losing its place on the market and allow new, innovative and growth-oriented companies to overtake. All the more so now, these days, when not only is there competition between local companies, but global companies also are positioning themselves as players on the domestic market. For this reason, companies, as one of the possible ways of growth, need to consider expanding in new markets. The author has chosen to study and analyze exactly that development scenarios, in the Master's work: “Analysis of the use of digital marketing channels in the German market for “Tet” products”. The aim of the study is to find out what digital marketing channels should be used for Tet's acquisition of the German market? To answer this question, the first chapter of the study uses a monographic study method that studies theoretical literature, which includes the subject of the study – digital marketing. The second section of the study uses secondary data analysis to study the development of Tet and the German market. The third chapter uses qualitative analysis to analyze the digital marketing channels that “Tet” currently uses. As well as conducting deep interviews with experts who are knowledgeable about the subject of the study – digital marketing – and/or the subject-matter of the study – company “Tet” – to get an assessment and recommendations for answering the question of the study. In summary, the study concluded that the German market environment is suitable for ecommerce, with 82% of internet users shopping on the internet. This environment is also technologically well developed for digital marketing activities and the various digital channels. As the most efficient digital marketing channels have been evaluated to be Google, Facebook and digital media or RTB networks, this is illustrated by both the analysis of secondary data and the results of the qualitative study. The author performed calculations showing that these channels would pay-off for the company “Tet” with the current profitability figures. The work consists pf 88 pages, it contains 6 tables, 21 pictures, 99 literature sources and 8 appendixes. Keywords: marketing, digital marketing, e-commerce, market research, consumer behavior, internet usage habits.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectmārketingslv-LV
dc.subjectdigitālais mārketingslv-LV
dc.subjecte-komercijalv-LV
dc.subjecttirgus izpētelv-LV
dc.subjectpatērētāju uzvedībalv-LV
dc.subjectinterneta lietošanas paradumilv-LV
dc.subjectmarketingen-UK
dc.subjectdigital marketingen-UK
dc.subjecte-commerceen-UK
dc.subjectmarket researchen-UK
dc.subjectconsumer behavioren-UK
dc.subjectinternet usage habitsen-UK
dc.titleDigitālā mārketinga kanālu izmantošanas analīze Vācijas tirgū uzņēmuma “Tet” produktiemlv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of the use of Digital Marketing Channels in the German Market for “Tet” Productsen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.