Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kristaps Ābelis | - |
dc.contributor.author | Dainis Bošs | - |
dc.contributor.other | Juridiskā fakultāte | lv-LV |
dc.contributor.other | Faculty of Law | en-UK |
dc.date.accessioned | 2020-08-14T08:51:51Z | - |
dc.date.available | 2020-08-14T08:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2066 | - |
dc.description | Tiesību zinātne | lv-LV |
dc.description | Law Science | en-UK |
dc.description | Tiesību zinātne | lv-LV |
dc.description | Law Science | en-UK |
dc.description.abstract | Eiropas Savienībā izvirzīts mērķis dekarbonizēt transporta sektoru un samazināt siltumnīcefektu gāzu emisijas, ko iespējams panākt pakāpeniski aizstājot fosilo degvielu izmantošanu un veicināt alternatīvo degvielu t.sk. ūdeņraža izmantošanu. Ūdeņradis ir neorganiska, viegli uzliesmojoša ķīmiska viela, kas ūdeņraža elektriskajos transportlīdzekļos tiek uzpildīta ūdeņraža uzpildes stacijās. Atšķirīgs tiesiskais regulējums dažādu alternatīvo degvielu ieviešanai ierobežo ūdeņraža kā alternatīvās degvielas ieviešanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, t.sk. Latvijā. Tika veikts vairāku alternatīvo degvielu piemērojamo tiesību normu salīdzinājums un konstatēts, ka, ir nepieciešams veikt normatīvo aktu grozījumus, lai veicinātu ūdeņraža degvielas pieejamību veicinot Eiropas Savienības ilgtspējīgu attīstību. Maģistra darbs sastāv no 104 lapaspusēm t.sk. pielikuma. | lv-LV |
dc.description.abstract | European Union aims to reduce the fossil fuel usage and to promote the alternative fuel incl. hydrogen usage to achieve the decarbonization of the transport sector to reduce the greenhouse gas emissions. Hydrogen is inorganic, flammable chemical substance, that is refuelled in fuel cell electric vehicles at hydrogen refuelling stations. The legislative acts significantly reduce the possibility of hydrogen as alternative fuel deployment in European Union member states incl. Latvia. The comparison of different legislative acts for alternative fuel implementation was made that resulted in necessity to amend a number of legislative acts in order to achieve the hydrogen availability and sustainable development of European Union. The Master thesis consists of 104 pages including annexes. | en-UK |
dc.language.iso | lv-LV | - |
dc.publisher | Rīgas Stradiņa universitāte | lv-LV |
dc.publisher | Rīga Stradiņš University | en-UK |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | - |
dc.subject | Ūdeņradis; ūdeņraža uzpilde; ūdeņraža ražošana; ūdeņraža elektriskie transportlīdzekļi; | lv-LV |
dc.subject | hydrogen; hydrogen refuelling; hydrogen production; fuel-cell electric vehicles; | en-UK |
dc.title | Ūdeņraža kā alternatīvās degvielas tiesiskie aspekti | lv-LV |
dc.title.alternative | Hydrogen as alternative fuel legal aspects | en-UK |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en-UK |
Appears in Collections: | Maģistra darbi |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Juridiska_fakultate_TZMp_2020_Dainis_Boss_041540.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.