Title: Jaunuzņēmuma “UPOlife” mārketinga stratēģijas izveide jaunizstrādātā produkta “SnapECG” komercializēšanai Eiropas Savienībā
Other Titles: Development of Marketing Strategy for the Startup 'UPOlife' Newly Developed Product 'SnapECG' Commercialization in the European Union
Authors: Renāte Cāne
Zane Derdonska
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Jauna produkta attīstība;komercializēšana;mārketinga stratēģija;New product development;commercialization;marketing strategy
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba tēma ir “Jaunuzņēmuma “UPOlife” mārketinga stratēģijas izveide jaunizstrādātā produkta “SnapECG” komercializēšanai Eiropas Savienībā”. Pētījums ir aktuāls, jo “UPOlife” ir attīstījis jaunu produktu “SnapECG” līdz komercializēšanas fāzei ar kuru ir gatavs uzsākt komercdarbību, lai apmierinātu patērētāju vajadzības, paralēli ģenerējot ieņēmumus, ieguldījumu atgriezumu, peļņu un izaugsmi. Tirgus tendences, kā risinātās problēmas, mirdzaritmijas, plašā izplatība un digitālās veselības aprūpes attīstība, kā arī produkta īpašības, iezīmē komercializēšanas potenciālu Eiropas Savienībā, ko palielina iegūtais “CE marķējums”, kas padara brīvu eksportēšanu šajā teritorijā. “SnapECG” komercializēšanai, jāizstrādā uz tirgus pētījumiem balstīta mārketinga stratēģija, kas nosaka kā ilgtermiņā mijiedarboties ar tirgu, lai sasniegtu tā vērtīgāko daļu, kas ģenerē lielāko atgriezenisko labumu un mērķu sasniegšanu, efektīvāk pārvaldot resursus un samazinot riskus. Darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģijas izstrādes principus, eksporta tirgu un jaunuzņēmuma “UPOlife” jaunā produkta “SnapECG” mijiedarbību, kā rezultātā izstrādāt mārketinga stratēģiju produkta komercializēšanai Eiropas Savienībā. Pētījums ietver monogrāfisko metodi zinātniskās literatūras analīzei par jaunu produktu attīstību, komercializēšanu un mārketinga stratēģijas izstrādi. Pētījums iekļauj kontentanalīzi “UPOlife” līdzšinējās darbības analīzei, kas ietekmē “SnapECG” komercializēšanu. Papildus darbs ietver daļēji strukturētās ekspertu intervijas, “SnapECG” komercializēšanu ietekmējošo mārketinga aspektu apzināšanai. Savukārt, sekundārā datu analīze tiek pielietota, lai identificētu mērķa auditoriju un “SnapECG” komercializēšanu ietekmējošos makrovides faktorus. Pētījumu sastāda arī aprēķinu konstruktīvā metode, tirgus segmentu lieluma, mārketinga stratēģijas mērķa, izmaksu un produkta cenas aprēķināšanai. Galvenie rezultāti liecina, ka “SnapECG” komercializēšanai pievilcīgākie segmenti ir mirdzaritmijas slimnieki vecumā no 60 līdz 75 gadiem Francijā un Itālijā. “SnapECG” konkurētspējas nodrošināšanai jāizmanto dizaina un novatoriskās funkcionālās priekšrocības, kas rada papildus vērtību, kura jāpiedāvā par papildus samaksu, lai veicinātu straujāku ieguldījumu atgriešanu un peļņas gūšanu. Vienlaikus produkta cenai jāsaglabā pievilcība uz konkurentu fona, izmantojot ražošanas izmaksu samazināšanas iespēju. Tā kā “SnapECG” ir jauns, jauna koncepta, inovatīvs produkts tam raksturīga lēnāka pieņemšana, ko jāstimulē ar lietpratības veidošanu, radot pārliecību par produktu, uzticību un uzvedības maiņu par labu tam. Minētā nodrošināšanai jāveic izplatīšanas vietu un veicināšanas aktivitāšu komplektēšana, sākotnēji sasniedzot patērētājus caur to uzticības punktos saņemtām rekomendācijām, kas noved tos uz tiešsaisti, tostarp mājaslapu, kurā tie tiek papildus ietekmēti pirkuma veikšanai. Darbu veido 110 lapas, 5 attēli, 2 tabulas, 124 informatīvie avoti un 30 pielikumi.
The subject of master thesis – “Development of marketing strategy for the startup "UPOlife" newly developed product "SnapECG" commercialization in the European Union”. The research is topical because “UPOlife” newly developed product “SnapECG”, has reached the commercialization stage and thereby is ready to meet consumer needs and generate revenue, return on investment, profit and growth. Market tendencies as widespread nature of the addressed problem, Atrial Fibrillation, digital healthcare development and characteristics of the product; highlight the potential for “SnapECG” commercialization in the European Union, which is enhanced by the “CE marking” that facilitates export in the region. “SnapECG” commercializing asks for a market research-based marketing strategy that identifies how to interact with the market in the long term to achieve its most valuable part to generate the biggest return, achieve goals at the same time managing resources more efficiently and reducing risks. The aim of the research is to study the principles of marketing strategy development and the interaction between the export market and the newly developed product “SnapECG” in order to develop a marketing strategy to commercialize this product in the European Union. The research includes a monographic method to analyze scientific literature about new product development, commercialization, and marketing strategy. It also includes a content analysis necessary to explore “UPOlife's” past performance that affects the commercialization of “SnapECG”. Work includes semi-structured expert interviews to identify marketing aspects affecting the commercialization of “SnapECG”. While secondary data analysis helps to identify the target audience and the macro-environmental factors that affect the commercialization of “SnapECG”. The research also consists of a constructive calculation method used to calculate the size of market segments, marketing strategy goals, and price of the product. The main results show that the most attractive segments for “SnapECG” commercialization are 60 to 75 years old Atrial Fibrillation patients in France and Italy. To ensure competitiveness “UPOlife” needs to use “SnapECG” design and innovative functional advantages that create additional value that needs to be sold for an additional cost to promote return on investment and profit. However, “SnapECG” price must remain attractive between competitors by using the opportunity to reduce manufacturing costs. As “SnapECG” is newly developed, new concept, innovative product it tends to have lower demand at the begging, therefore it needs to be stimulated with education that increases confidence about the product, trust and changes customer behavior. This requires the combination of distribution points and promotional activities, initially reaching consumers through the recommendations at their trust points, which lead them to the website where they are further influenced to by-product. Research consists of
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.