Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRenāte Cāne-
dc.contributor.authorRalfs Jānis Gailītis-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2020-08-14T08:50:17Z-
dc.date.available2020-08-14T08:50:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1702-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractRalfs Jāņa Gailīša maģistra darba tēma ir “Digitālais mārketings kā sastāvdaļa “Anatomy Next” jaunā produkta mārketinga stratēģijā”. Maģistra darba mērķis: izpētot digitālā mārketinga lietojuma īpatnības integrācijā ar tradicionālā mārketinga elementiem, izstrādāt uzņēmuma “Anatomy Next, Inc.” jaunā produkta Anatomy-labs veicināšanas mārketinga stratēģiju un iespējas to pilnveidot ar tradicionālajiem integrētās mārketinga komunikācijas elementiem. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta digitālā un tradicionālā mārketinga integrācija. Digitālais mārketinga un tā instrumentārijs. Lietotāju saskarsmes vizuālie elementi un mārketinga stratēģijas izstrādes nosacījumi un soļi. Lai veiktu darba praktisko pētījumu, tika izmantota uzņēmuma “Anatomy Next” mārketinga aktivitāšu laika periodā no 2015.gadam līdz 2020.gadam dokumentu analīze; medicīnas izglītības tirgus analīze; konkurentu analīze; padziļinātas eksporta intervijas, uzzinot mārketinga ekspertu un digitālā uzņēmēja viedokļus. Pētījuma rezultātā tika izstrādā mārketinga stratēģija jaunā produkta palaišanai tirgū. Izmantojot mārketinga mix - 4P elementus. Izveidots uzņēmuma jaunā produkta dizains. Kā arī esošās vietnes anatomynext.com dizaina atjauninājums un pilnveidošana priekš integrācijas ar komerciālo produktu. Radot vienotu platformu un intuitīvu lietojumu pieredzi. Norādīta produkta cena un analizēta mērķauditorija, nosakot tās un produkta lokāciju. Izmanto trīs mārketinga komunikācijas elementus – digitālo mārketingu, sabiedriskās attiecības un tiešā pārdošana. Pielietojot integrētas mārketinga komunikācijas. Balstoties uz teorētiskās, datu analīzes un ekspertu viedokļu rezultātiem. Maģistra darba apjoms ir 89 lappuses. Darbā iekļauti 23 attēli, 10 tabulas, pievienoti desmit pielikumi. Darba izstrādei izmantoti 33 literatūru avotu, 2 periodiskie izdevumi, 44 interneta resursi un 9 darba materiālie un citi nepublicēti darbi.lv-LV
dc.description.abstractRalfs Jānis Gailītis' master's thesis is “digital marketing as an element of Anatomy Next's new product marketing strategy”. The objective of the master's thesis: based on theoretical principles, to analyze the digital communication of product promotion of the company "Anatomy Next, Inc." and the possibilities to improve it with a marketing strategy. The theoretical part describes the integration of digital and traditional marketing. Digital marketing and its tools. Visual elements of user interaction and conditions and steps of marketing strategy development. Document analysis of Anatomy Next marketing activities in the period from 2015 to 2020 was used to conduct a practical study of the work; medical education market analysis; competitor analysis; in-depth export interviews with the views of marketing experts, and the digital entrepreneur. As a result of the research, a marketing strategy was developed to launch a new product on the market. Using the marketing mix - 4P elements. The company's new product design has been created. As well as updating and improving the design of the existing site anatomynext.com for integration with a commercial product, creating a unified platform and intuitive application experience. The price of the product is indicated, and the target audience is analyzed, determining its location and the location of the product. It uses three elements of marketing communication - digital marketing, public relations, and direct sales. Using integrated marketing communications. Based on the results of theoretical, data analysis, and expert opinions. The volume of the master's thesis and 89 pages. The work includes 23 figures, 10 images, ten appendices. During the development of the work, 33 literature sources, 2 periodicals, 44 internet resources and 9 work materials, and other unpublished materials, were used.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectmārketinga stratēģijalv-LV
dc.subjectmārketinga mix elementilv-LV
dc.subjectdigitālais mārketingslv-LV
dc.subjectintegrētās mārketinga komunikācijaslv-LV
dc.subjectuzņēmums “Anatomy Next”lv-LV
dc.subjectmarketing strategyen-UK
dc.subjectmarketing mix elementsen-UK
dc.subjectdigital marketingen-UK
dc.subjectintegrated marketing communicationsen-UK
dc.subjectcompany "Anatomy Next"en-UK
dc.titleDigitālais mārketings kā sastāvdaļa “Anatomy Next” jaunā produkta mārketinga stratēģijālv-LV
dc.title.alternativeDigital Marketing as Part of Anatomy Next's New Product Marketing Strategyen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_ESF_SMBVM_GAILITIS_PIELIKUMS.pdfNoslēguma darba pielikums1.45 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Eiropas_studiju_fakultate_SMBVM_2020_Ralfs_Janis_Gailitis_025414.pdfMaģistra darbs2.86 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.