Title: Automašīnu transportēšanas un loģistikas uzņēmuma “Kurbads un Ko”  konkurētspējas analīze
Other Titles: Competitive Analysis of the Vehicle Transportation and Logistics Company “Kurbads un Ko”
Authors: Romāns Putāns
Klinta Djadela
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: konkurētspēja;automašīnu transportēšana;konkurence;competitiveness;vehicle transportation;competition
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darbā “Automašīnu transportēšanas un loģistikas uzņēmuma “Kurbads un Ko” konkurētspējas analīze” analizēta uzņēmuma “Kurbads un Ko” konkurētspēja. Autore darbā skaidro konkurētspējas nozīmi un nepieciešamību, ietekmi un tās vides priekšrocības. Pētījumā analizētas uzņēmuma “Kurbads un Ko” stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās iespējas un draudi. Uzņēmuma konkurētspējas noteikšanai pētīti iekšējie un ārējie, sociālie, ekonomiskie, politiskie un tehnoloģiskie faktori. Darba noslēgumā autore nosaka uzņēmuma “Kurbads un Ko” potenciālās nākotnes perspektīvas konkurētspējas izpratnē un izdara secinājumus par uzņēmuma “Kurbads un Ko” konkurētspēju, kā arī izsaka priekšlikumus uzņēmuma “Kurbads un Ko” konkurētspējas attīstības veicināšanai. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā un noformēts uz 102 lappusēm. Tas sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 3 nodaļām, 11 apakšnodaļām, 16 attēliem, 2 tabulām, secinājumiem, priekšlikumiem, 11 pielikumiem un izmantoto avotu un literatūras saraksta.
In the present Master thesis “Competitiveness Analysis of the Vehicle Transportation and Logistics Company “Kurbads un Ko”, the competitiveness of the company “Kurbads un Ko” was analysed. The author explains the significance and necessity of competitiveness, its impact and environmental benefits. The study analyses the strengths and weaknesses of “Kurbads un Ko”, as well as the potential opportunities and threats of the company. To determine the competitiveness of the company, the internal and external, social, economic, political and technological factors were researched. In conclusion, the author has determined the potential future perspectives of “Kurbads un Ko” in terms of competitiveness and makes conclusions in regard to the competitiveness of “Kurbads un Ko”, as well as presents suggestions to facilitate development of competitiveness of “Kurbads un Ko”. The Master thesis was written in Latvian and contains 102 pages. It consists of abstract in Latvian and English, table of content, 3 chapters, 11 sub-chapters, 16 figures, 2 tables, conclusions, suggestions, 11 annexes and list of sources and literary sources.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.