Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDeniss Aleksandrs Ševeļovs-
dc.contributor.authorDinija Cīrule-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-17T21:06:53Z-
dc.date.available2024-07-17T21:06:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16468-
dc.descriptionStratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadībalv-LV
dc.descriptionStrategic and Public Relations Managementen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractMaģistra darba “Nevalstisko organizāciju komunikācija par ilgtspējīgu modi” mērķis ir noskaidrot Y paaudzes jeb mileniāļu viedokli par divu lielāko Latvijas nevalstisko organizāciju “Zaļā Brīvība” un “Zero Waste Latvija” komunikāciju par ilgtspējīgu modi sociālajā medijā Facebook, veicinot sabiedrības izpratni un zināšanas par ilgtspējīgu dzīvesveidu un atkritumu samazināšanu ilgtspējīgas modes kontekstā. Lai atbildētu uz pētījumā izvirzītajiem jautājumiem, galvenais uzdevums bija analizēt “Zaļā Brīvība” un “Zero Waste Latvija” sociālo mediju platformas saturu laika periodā no 2023. gada aprīļa līdz 2024. gada aprīlim, kā arī noskaidrot mileniāļu viedokli par ilgtspējīgu modi. Pētot organizāciju sociālo mediju ierakstus Facebook, tika analizēti visbiežāk sastopamie temati un publikācijas šo organizāciju sociālajos tīklos, kā arī konkrēto organizāciju sekotāju atsaucība uz viņu veidotajām publikācijām. Turklāt, darba gaitā tika aplūkotas un izpētītas komunikācijas stratēģijas, kuras šīs organizācijas izmanto, lai informētu sabiedrību un veicinātu ilgtspējīgu dzīvesveidu. Teorētiskais pamats šim pētījumam ir dienaskārtības teorija un zinātniskā literatūra, kurā tiek skaidrots ilgtspējīgas modes jēdziens. Šīs teorijas tiek izmantotas, lai analizētu un izprastu, vai organizāciju dienaskārtībā ir publicēts saturs par ilgtspējīgu modi, kā arī to, vai Y paaudze ir saskārusies un zina, kas ir ilgtspējīga mode. Pētījuma gaitā izvirzītā hipotēze – nevalstisko organizāciju “Zaļā Brīvība” un “ Zero Waste Latvija” komunikācija sociālo mediju platformā Facebook nesasniedz Y paaudzi, līdz ar to neaktualizējot informāciju par ilgtspējīgu modi šīs paaudzes vidū, – ir daļēji apstiprinājusies.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis “Communication of Non-Governmental Organizations on Sustainable Fashion: Analysis of Millennials' Opinions” is to ascertain the opinions of Generation Y, or millennials, on the communication of Latvia's two largest non-governmental organizations, "Zaļā Brīvība" and "Zero Waste Latvija," about sustainable fashion on the social media platform Facebook, thereby promoting public understanding and knowledge about sustainable lifestyles and waste reduction in the context of sustainable fashion. To answer the research questions posed in the study, the main task was to analyze the content of the “Zaļā Brīvība” and “Zero Waste Latvija” social media platforms during the period from April 2023 to April 2024, as well as to determine millennials' opinions on sustainable fashion. By examining the organizations' Facebook posts, the most frequently encountered topics and publications on these organizations' social networks were analyzed, as well as the response of their followers to their posts. Furthermore, the communication strategies used by these organizations to inform the public and promote a sustainable lifestyle were also explored and studied. The theoretical basis for this research is agenda-setting theory and scientific literature explaining the concept of sustainable fashion. These theories are used to analyze and understand whether the organizations' agendas included content on sustainable fashion and whether Generation Y has encountered and understands what sustainable fashion is. The hypothesis put forward in the study – that the communication of the non-governmental organizations “Zaļā Brīvība” and “Zero Waste Latvija” on the social media platform Facebook does not reach Generation Y, thus failing to highlight information about sustainable fashion among this generation – was partially confirmed.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess-
dc.subjectNevalstiskās organizācijaslv-LV
dc.subjectilgtspējalv-LV
dc.subjectilgtspējīga mode sabiedrības informēšanalv-LV
dc.subjectilgtspējīgas modeslv-LV
dc.subjectorganizāciju komunikācija.lv-LV
dc.subjectNon-governmental organizationsen-UK
dc.subjectsustainabilityen-UK
dc.subjectsustainable fashionen-UK
dc.subjectpublic awarenessen-UK
dc.subjectsustainable fashion communicationen-UK
dc.subjectorganizational communicationen-UK
dc.titleNevalstisko organizāciju komunikācija par ilgtspējīgu modi sociālajā medijā Facebook: mileniāļu paaudzes viedokļu analīze.lv-LV
dc.title.alternativeCommunication by non-governmental organizations about sustainable fashion on the social media platform Facebook: analysis of millennials opinions.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.