Title: Mārketinga aktivitātes jaunas Rīgas Stradiņa universitātes studiju programmas virzīšanai tirgū
Other Titles: Marketing Activities for the Promotion of a New Study Program of Rīga Stradiņš University in the Market
Authors: Renāte Cāne
Ieva Cīrule
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Mārketinga aktivitātes;augstākās izglītības mārketings;studiju programmas virzīšana tirgū.;Marketing activities;higher education marketing;promotion of the study program in the market.
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “Mārketinga aktivitātes jaunas Rīgas Stradiņa universitātes studiju programmas virzīšanai tirgū” mērķis ir izmantojot zinātniski pētnieciskās metodes un pamatojoties uz zinātniskās literatūras avotiem, novērtēt mārketinga aktivitāšu pielietošanu jaunas Rīgas Stradiņa universitātes studiju programmas virzīšanai tirgū. Darba tēma ir aktuāla Rīgas Stradiņa universitātei, lai veicinātu jaunās studiju programmas atpazīstamību tirgū, gan arī citām augstākās izglītības iestādēm, kuras izstrādā vai plāno ieviest līdzīga veida studiju programmas angļu valodā. Bakalaura darbs ir veidots no trim nodaļām. Darba pirmajā daļā, ar monogrāfiskās metodes pielietošanu, ir aprakstīts mārketinga jēdziens un tā pamatelementi, starptautiskā mārketinga veidošana un jaunu tirgu pagūšanas iespējas, kā arī raksturota augstākās izglītības mārketinga vide. Dokumentu analīzes metode ir pielietota darba otrajā nodaļā, lai raksturotu jaunās studiju programmas “Starptautiskais bizness uz jaunuzņēmumu darbība” un analizētu šai studiju programmai jau pielietotās un vēl plānotās mārketinga aktivitātes. Darba trešajā nodaļā, pielietojot ekspertu intervijas metodi, tiek veikts novērtējums par mārketinga aktivitāšu pielietošanu jaunās studiju programmas virzīšanai tirgū. Darbā tiek izmantota arī grafiskā pētījumu metode, lai attēlotu teorētiskās nodaļas modeļus un jaunās studiju programmas publicētos vizuālos materiālus, ekspertu intervijas. Pēc pētījuma veikšanas tiek identificēti vairāki priekšlikumi, pamatojoties uz veiktajiem secinājumiem par mārketinga aktivitāšu novērtējumu, no kuriem svarīgākie ir: izveidot stratēģisku mārketinga aktivitāšu plānu jaunās studiju programmas virzīšanai tirgū nākamā studiju gada ietvaros, kurā būtu noteiktas visas veicamās mārketinga aktivitātes, kas saistītas ar studiju programmas atpazīstamības veicināšanu Latvijas un ārvalstu tirgos, otrkārt izveidot strukturizētu pasākuma projekta plānu starptautiska hakatona organizēšanai, kurā būtu iekļauti gan līdz pasākumam, gan pēc tā veicamie darbi un plānotās mārketinga aktivitātes pasākuma atpazīstamības veicināšanai, kā arī veikt tirgus pētījumu par jaunās studiju programmas mērķauditorijām piemērotu mārketinga komunikācijas platformu izmantošanu. Bakalaura darba apjoms ir 55 lappuses. Darbā ietverti 3 attēli, 3 tabulas, kā arī pievienoti 10 pielikumi. Darbā izmantoti 47 dažādi informatīvie resursi.
The aim of the bachelor's thesis “Marketing activities for the promotion of a new study program of Riga Stradiņš University in the market” is to evaluate the application of marketing activities for promoting a new Riga Stradiņš University study program using scientific research methods. The topic of the thesis is topical for Riga Stradiņš University in order to promote the recognition of the new study program in the market, as well as for other higher education institutions that develop or plan to introduce similar study programs in English. The bachelor's thesis consists of three chapters. The first part of the work, using the monographic method, describes the concept of marketing and its basic elements, the development of international marketing and opportunities to gain new markets, as well as describes the marketing environment of higher education. Document analysis method is used in the second chapter to describe the new study program “International Business and Start-Up Entrepreneurship” and to analyse the marketing activities already applied and still planned for this study program. In the third chapter, using the expert interview method, an assessment is made of the application of marketing activities to promote the new study program in the market. The graphic research method is also used in the work to depict the models of the theoretical department and the visual materials published by the new study program, and expert interviews. After the research, several proposals are identified based on the conclusions made about the evaluation of marketing activities, the most important of which are: to create a strategic marketing activity plan for marketing the new study program within the next study year, which would identify all marketing activities related to the study program promotion of recognition in Latvian and foreign markets, secondly to create a structured event project plan for organizing an international hackathon, which would include both pre-event and post-event work and planned marketing activities to promote recognition, as well to conduct a market research on the use of marketing communication platforms suitable for the target audiences of the new study program. The volume of the bachelor's thesis is 55 pages of the main text. The work includes 3 figures, 3 tables, as well as 10 appendices. 47 different informative resources have been used in the work.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.