Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarta Urbāne-
dc.contributor.authorDāvis Matīss Žilde-
dc.contributor.otherSociālo zinātņu fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Social Sciencesen-UK
dc.date.accessioned2024-07-15T21:21:54Z-
dc.date.available2024-07-15T21:21:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/16099-
dc.descriptionStarptautiskais bizness un tiesībaslv-LV
dc.descriptionInternational Business and Lawen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis ir uzlabot Mintos investīciju produkta "Atjaunojamais fonds" vadības procesu, izmantojot mūsdienu produktu vadības metodes. Pētījums ietvēra gan teorētisku, gan empīrisku analīzi, lai identificētu kritiskos faktorus, kas veicina veiksmīgu produktu izstrādi finanšu tehnoloģiju nozarē. Teorētiskajā daļā tika apskatīti produktu vadības principi, tostarp stratēģiskā plānošana, regulāra klientu iesaiste, ātra iterācija un validācija, produkta dokumentācija un uz klientu orientēta izstrāde. Empīriskajā daļā tika veikta Mintos pašreizējās situācijas analīze, uzņēmuma finanšu analīze, kā arī ekspertu intervijas un gadījumu izpēte, kas sniedza praktiskus risinājumus un ieteikumus produkta vadības procesa uzlabošanai. Pētījuma rezultāti norāda uz nepieciešamību ieviest strukturētāku pieeju, kas ietver regulāru klientu iesaisti, ātru iterāciju un validāciju, produkta vadītāja lomu, Agile metodoloģijas izmantošanu un detalizētu produkta dokumentāciju. Šie uzlabojumi palīdzēs Mintos efektīvāk plānot un īstenot savas nākotnes stratēģijas, kā arī attīstīt konkurētspējīgus produktus finanšu tehnoloģiju tirgū.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of this master thesis is to improve the management process of the Mintos investment product "Revolving Pool" by applying modern product management techniques. The research involved both theoretical and empirical analysis to identify the critical factors that contribute to successful product development in the fintech industry. The theoretical part covered product management principles including strategic planning, regular customer engagement, rapid iteration and validation, product documentation and customer-centric development. The empirical part included an analysis of the current situation of Mintos, a financial analysis of the company, as well as expert interviews and case studies that provided practical solutions and recommendations for improving the product management process. The results of the study point to the need for a more structured approach that includes regular customer engagement, rapid iteration and validation, the role of the product manager, the use of Agile methodology and detailed product documentation. These improvements will help Mintos to plan and implement its future strategies more effectively and develop competitive products in the fintech market.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess-
dc.subjectETF Start-up New Product Development (NPD) - Fractional Bonds - Obligācijas AuA – Assets under administration FTKT Note - parādzīme AML – Anti-Money launderin KYC P2P Forward Flow MVP SPV Agile Scrum XP Kanban Waterfall Regtech Fintech IaaS Print on Demandlv-LV
dc.subjectETF Start-up New Product Development (NPD) - Fractional Bonds - Obligācijas AuA – Assets under administration FTKT Note - parādzīme AML – Anti-Money launderin KYC P2P Forward Flow MVP SPV Agile Scrum XP Kanban Waterfall Regtech Fintech IaaS Print on Demanden-UK
dc.titleVadības metode jauna investīciju produkta izstrādei fin-tech uzņēmumā Mintoslv-LV
dc.title.alternativeManagement approach for the development of a new investment product at fin-tech company Mintosen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.