Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorInna Dovladbekova-
dc.contributor.authorValerija Odincova-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2024-02-15T22:22:40Z-
dc.date.available2024-02-15T22:22:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/15283-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractMaģistra darba autore: Valerija Odincova Maģistra darba vadītāja: Mg. oec. I.Dovladbekova Maģistra darba temats: Mārketinga komunikācija un tās pilnveidošana uzņēmumā iDeal Group, AS filiāle "iDeal". Pētījuma problēma: Šajā pētījumā galvenā problēma ir saistīta ar to, kā dažādi mārketinga komunikācijas kanāli un ziņojumu veidi ietekmē patērētāju uztveri un, galvenais, kā tie ietekmē preču vai pakalpojumu izvēli. Konkrēti, pētījuma problēma skar to, kā šie faktori veido patērētāju attieksmi un izvēles procesu mārketinga kontekstā. Pētījuma aktualitātes pamatojums: Šī tēma ir aktuāla mūsdienu digitālā mārketinga laikmetā. Patērētāji ir pārslogoti ar informāciju no dažādiem avotiem, tostarp reklāmām sociālajos tīklos, e-pastiem, tiešsaistes reklāmām, televīzijā un citos kanālos. Šī informācijas pārpilnība rada izaicinājumu uzņēmumiem, kuri cenšas sasniegt un ietekmēt patērētājus. Šajā kontekstā uzņēmumiem ir svarīgi saprast, kā efektīvi izmantot dažādus mārketinga komunikācijas kanālus un kādi ziņojumu veidi vislabāk piesaista patērētāju uzmanību. Tikai izprotot šos faktorus, uzņēmumi var veiksmīgi konkurēt šajā ārkārtīgi konkurences piesātinātajā tirgus vidē un ietekmēt patērētāju izvēles procesu. Šis pētījums ir aktuāls, jo var palīdzēt atklāt efektīvus mārketinga risinājumus, kas ļauj uzņēmumiem pielāgot savu komunikāciju, uzlabot klientu piesaistes stratēģijas un veicināt preču vai pakalpojumu pārdošanu digitālajā mārketinga vidē. Tādējādi, šis pētījums sniegs noderīgas atbildes uz jautājumiem, kas ir nozīmīgi priekš uzņēmuma uzņēmējdarbības un mārketinga. Maģistra darba mērķis: Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāja piesaisti, un empīrisko datu analīzi, izstrādāt priekšlikumus, priekš uzņēmuma iDeal Group, AS filiāle "iDeal", mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, 10 nodaļas un 3 apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi; darba apjoms ir 70 lpp., tajā iekļauti 35 attēli un 6 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 2 latviešu, 41 angļu un 2 krievu valodā avoti. Maģistra darba galvenie rezultāti: teorētiskajā daļā analizēti zinātniskie un interneta materiāli par mārketinga komunikāciju, aktuāliem kanāliem, faktoriem, kas ietekmē uz lēmumu iegādāties preci vai produktu. Analītiskajā daļā tika aprakstīts uzņēmums “iDeal” un tā darbība, izpētītā mārketinga komunikācija, izvirzīta uzņēmuma galvenā problēma – uzņēmumam “iDeal” ir problēma ar mārketinga komunikāciju. Konstatētas problēmas iemesli ir komunikāciju kanālu trūkums, sociālo tīklu publikācijas nesasniedz mērķauditoriju un nav attīstīts influenceru mārketings. Praktiskajā daļā darba autore izveidoja plānu, lai palielinātu uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāti. Tika sastādīti ieteikumi komunikāciju pilnveidošanai un to izmaksas.lv-LV
dc.description.abstractAuthor of the master's thesis: Valerija Odincova Master's supervisor: Mg. ouch. I. Dovladbekova Master's thesis topic: Marketing communication and its improvement in iDeal Group, JSC branch "iDeal". Research Problem: In this study, the main problem is how different marketing communication channels and message types affect consumer perception and, above all, how they affect the choice of goods or services. Specifically, the research problem concerns how these factors shape consumer attitudes and the choice process in a marketing context. Rationale for research relevance: This topic is relevant in today's digital marketing era. Consumers are inundated with information from a variety of sources, including social media advertising, email, online advertising, television and other channels. This abundance of information presents a challenge for companies trying to reach and influence consumers. In this context, it is important for companies to understand how to effectively use different marketing communication channels and what types of messages best attract the attention of consumers. Only by understanding these factors can companies successfully compete in this extremely competitive market environment and influence the consumer choice process. This research is relevant because it can help discover effective marketing solutions that allow companies to adapt their communication, improve customer acquisition strategies and promote the sale of goods or services in the digital marketing environment. Thus, this study will provide useful answers to questions that are important in the field of business and marketing. The purpose of the master's thesis: The aim of the Master's thesis is to develop proposals for the improvement of the marketing communication of the company - iDeal Group, JSC branch "iDeal" based on the theoretical knowledge about the influence of marketing communication on consumer attraction, and empirical data analysis. The master's thesis is written in Latvian, it consists of an introduction, 3 parts, 10 chapters and 3 subsections, conclusions and proposals; The volume of the work is 70 pages, it includes 35 figures and 6 tables. The list of used literature and sources includes: 2 in Latvian, 41 in English and 2 in Russian. The main results of the master's thesis: the theoretical part analyzes scientific and Internet materials about marketing communication, current channels, factors that influence the decision to buy a product or product. The analytical part described the company "iDeal" and its operation, researched marketing communication, raised the main problem of the company. iDeal has a problem with its marketing communications. The reason for the identified problem is the lack of communication channels, the publication of social networks does not reach the target audience and influencer marketing is not developed. In the practical part, the author created a plan to increase the efficiency of the company's marketing activities.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectmārketingslv-LV
dc.subjectkomunikācijas kanālilv-LV
dc.subjectkomunikācijas pilnveidelv-LV
dc.subjectfiliāles attīstībalv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācija un mazumtirdzniecības uzņēmums.lv-LV
dc.subjectmarketingen-UK
dc.subjectcommunication channelsen-UK
dc.subjectcommunication improvementen-UK
dc.subjectbranch developmenten-UK
dc.subjectmarketing communication and retail company.en-UK
dc.titleMārketinga komunikācija un tās pilnveidošana uzņēmumā “iDeal Group”, AS filiāle “iDeal”lv-LV
dc.title.alternativeMarketing communication and its implementation in the company "iDeal Group", JSC branch "iDeal"en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.