Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJeļena Šalkovska-
dc.contributor.authorSandis Rainskis-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:31:35Z-
dc.date.available2023-07-15T21:31:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13699-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractEsporta straujā izaugsm, it īpaši pēdējos gados, ir palielinājusi un veicinājusi dažādu struktūru (t.s. mediju, federāciju un turnīru) attīstību pasaulē, bet ne Latvijā. Maģistra darba „Esporta tīmekļa vietnes veidošana un virzīšana Latvijas tirgū” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tīmekļa vietnes veidošanu un virzīšanu, kā arī uz esporta ekspertu aptaujas rezultātiem un fokusa grupas diskusijas rezultātiem, izveidot esporta tīmekļa vietni un priekšlikumus tā virzīšanai Latvijas tirgū. Darba tēma ir aktuāla, jo esporta industrija var veicināt ne tikai jaunu darba vietu veidošanos un valsts ekonomisko augšupeju, bet arī veidot digitālo patvērumu tai sabiedrības daļai, kurai sociālo kontaktu ir atrast grūtāk. Lai īstenotu pētījumu, tika veikta teorētisko informācijas avotu analīze un kvalitatīvie (fokusgrupas un ekspertu intervijas) pētijumi. Maģista darba ietvaros tika secināts, ka esports Latvijā šobrīd atrodas lejupslīdē un pieļautās kļūdas ir gan esporta neesamība mediju vidē, gan dažādu līmeņu esporta sacensību struktūras neesamība kā arī esporta regulējumu neesamība normatīvajos aktos. Pēc ekspertu interviju veikšanas un analīzes, darba autors secina, ka šobrīd esporta nozarē iesaistītajām pusēm ir vāja komunikācija un sadrumstalotība. Bez tā, Latvijā šobrīd neeksistē Latvijas valsts esporta rangs, valsts līmeņa esporta sacensības kā arī jebkāda datubāze uz ko var atsaukties komandas vai spēlētāji. Analizējot fokusgrupu diskusiju, autors secina, ka informatīvajā telpā trūkst kvalitatīvs esporta saturs un ikdienas esporta ziņu avots. Darba autora skatījumā, izveidojot lietotājam draudzīgu tīmekļa vietni, Latvija var spert lielu soli, lai sakārtotu visas iepriekšminētās problēmas, sākot ar pareizu un kvalitatīvu komunikāciju ar vecākiem par esportu, beidzot ar veiksmīgu esporta attīstīšanu arī reģionos. Darba autors arī akcentē, ka esporta tīmekļa vietnes stratēģijai ir jāievēro konkrētās mērķauditorijas prasības un tās komunikācijai ir jābūt modernai, vizuāli piesaistošai un populārākajos kanālos publicētai. Maģistra darbs sastāv no 83 lapām. Maģistra darbā ir iekļauti 17 attēli, 4 tabulas, 83 literatūras avoti un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: esports, esports Latvijā, tīmekļa vietnes izstrāde, esporta mārketings, esporta attīstība, esporta komunikācija.lv-LV
dc.description.abstractThe rapid growth of esports, especially in recent years, has increased and encouraged the development of various structures (media, federations and tournaments) around the world, but not in Latvia. The aim of the Master's thesis "Esports website development and promotion in the Latvian market" is to develop an esports marketing strategy that would enable Latvia to achieve the status of a global esports superpower, based on the theoretical knowledge on website development and promotion and the specifics of the esports field, as well as on the analysis of the results of the empirical research. The topic of this is relevant, as the esports industry contributes not only to creating new jobs and boosting the economical growth of the country, but also to the creation of a digital haven for those in society who find it harder to find social contact. To carry out the research, an analysis of theoretical sources and qualitative (focus groups and expert interviews) research were carried out. When summarizing the results, it was concluded that esport in Latvia is currently in a decline and plenty of mistakes have been made. Those are the absence of esport in the media environment, the absence of a structure for esport competitions at different levels, and the absence of esport regulations in law. After conducting expert interviews and analysis, the author concludes that there is currently poor communication and fragmentation among the stakeholders involved in the esport sector. In addition, there is currently no national esports ranking in Latvia, no national esports competitions, and no database to which teams or players can refer. Analysing the focus group discussion, the author concludes that there is a lack of quality esport content and daily esport news in the information space. In the author's opinion, by creating a user-friendly website, Latvia can take a big step towards sorting out all the above problems, from proper and quality communication with parents about esports to the successful development of esports in the regions. The author also emphasises that the strategy of an esports website should meet the requirements of the specific target audience and its communication should be modern, visually appealing and published on the most popular channels. The master thesis consists of 83 pages. The Master Thesis includes 17 figures, 4 tables, 83 references and 7 annexes. Keywords: esports, esports in Latvia, website development, esports marketing, esports development, esports communication.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectesportslv-LV
dc.subjectesports Latvijālv-LV
dc.subjecttīmekļa vietnes izstrādelv-LV
dc.subjectesporta mārketingslv-LV
dc.subjectesporta attīstībalv-LV
dc.subjectesporta komunikācijalv-LV
dc.subjectesportsen-UK
dc.subjectesports in Latviaen-UK
dc.subjectwebsite developmenten-UK
dc.subjectesports marketingen-UK
dc.subjectesports developmenten-UK
dc.subjectesports communicationen-UK
dc.titleEsporta tīmekļa vietnes veidošana un virzīšana Latvijas tirgūlv-LV
dc.title.alternativeCreation and promotion of an esports website in the Latvian marketen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.