Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJeļena Šalkovska-
dc.contributor.authorSintija Dzerkale-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:31:27Z-
dc.date.available2023-07-15T21:31:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13686-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractTūrisma sfēra ieņem būtisku lomu pasaules ekonomikas veidošanās kontekstā, radot darba vietas un veicinot vietējā tirgus, kā arī eksporta ieņēmumus, tāpēc ir svarīgi nodrošināt, ka tūrisma nozares reklāma ir profesionāla un spēj ieinteresēt patērētāju jebkuros apstākļos. Maģistra darba “Latvijas tūrisma aģentūru reklāmas aktivitāšu analīze un to pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par reklāmu kā mārketinga komunikācijas veidu, kā arī uz empīriska pētījuma rezultātu analīzi, izstrādāt ieteikumus Latvijas tūrisma aģentūru reklāmas aktivitāšu pilnveidošanai. Lai īstenotu pētījumu, tika veikta teorētisko informācijas avotu analīze, kvalitatīvais (uzņēmumu analīze un ekspertu intervijas) un kvantitatīvais (iedzīvotāju aptauja) pētījums. Apkopojot veikto pētījumu rezultātus, tika secināts, ka nozīmīgākā tūrisma aģentūru pieļautā kļūda ir pakalpojuma pārdošana, tā vietā, lai tiktu pārdotas emocijas un piedzīvojumi. Pēc ekspertu interviju veikšanas un analīzes, darba autore secina, ka visbiežāk tūrisma aģentūru reklāmās tiek izcelts galamērķis un piedāvājuma cena, lai gan lielāku uzsvaru vajadzētu likt uz galamērķa iespējām, pakalpojumiem, apskates vietām, ainavām, aktivitātēm, kā arī galamērķa unikalitāti. Analizējot anketēšanas rezultātus, autore secina, ka tūrisma aģentūrām vairāk vajadzētu parādīt savu autentiskumu un veidot reklāmas, kas tās izceļ no plašā piedāvājumu klāsta. Anketēšanas rezultāti liecina, ka reklāmas loma patērētāju lēmumu pieņemšanā par labu kādai konkrētai tūrisma aģentūrai vai pakalpojumam, ir mazsvarīga –daudz būtiskāks lietotājiem ir dzīvais, īstais saturs: reportāžas, ceļojumu atskata galerijas, draugu un paziņu pieredzes stāsti, atsauksmes. Lai gan Latvijā tas nav izteikti, tūrisma nozarē aizvien populārāks kļūst influenceru mārketings. Darba autores skatījumā, izvēloties pareizu reklāmas stratēģiju un mērķauditoriju, tūrisma aģentūras varētu sasniegt jaunus, maksātspējīgus klientus, tomēr tas ir iespējams vien gadījumā, ja reklāma darbosies rokrokā ar kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, unikālu piedāvājumu veidošanu, kā arī darbinieku spēju komunicēt ar klientiem. Maģistra darba autore akcentē, ka Latvijas tūrisma aģentūru reklāmas aktivitātēm jābūt uz konkrētu mērķauditoriju balstītām, mūsdienīgos kanālos izvietotām, autentiskām, vizuāli pievilcīgām, patērētājus iesaistošām, specifiskos tūrisma aspektus izceļošām. Maģistra darbs sastāv no 89 lapām. Maģistra darbā iekļauti 13 attēli, 33 tabulas, 72 literatūras avoti un 9 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractThe tourism sector plays an important role in the context of economic development, creating jobs and promoting local markets, as well as export earnings, so it is important to ensure that global tourism advertising is able to interest consumers in all circumstances. The aim of the master's thesis “Advertising analysis of Latvian tourism agencies and their improvement opportunities” is to develop recommendations for improving the advertising activities of Latvian travel agencies, based on theoretical knowledge about advertising as a form of marketing communication, as well as to the analysis of the results of an empirical study. In order to carry out the research, an analysis of theoretical information sources, a qualitative (business analysis and expert interviews) unitary (population survey) research was carried out. Summarizing the results, it was concluded that the most significant mistake made by travel agencies is selling a service, instead of selling emotions and adventures. After conducting and analysing expert interviews, the author of the paper concludes that the destination and the price of the offer are most often highlighted in the advertisements of travel agencies, although more emphasis should be placed on the destination's possibilities, services, sights, landscapes, activities, as well as the uniqueness of the destination. Analysing the results of the survey, the author concludes that tourism agencies should be more authentic and create advertisements that stand out from the crowd. The results of the survey show that the role of advertising in consumer decision-making in favour of a specific travel agency or service is unimportant. Real content is much more important for users: reports, travel retrospective galleries, stories of friends' and acquaintances' experiences, reviews. Although it is not expressed in Latvia, influencer marketing is becoming more and more popular in the tourism industry. In the view of the author of the paper, by choosing the right advertising strategy and target audience, travel agencies could reach new, paying customers, however, this is only possible if advertising works hand in hand with the provision of quality services, creation of unique offers, as well as the ability of employees to communicate with customers. The author of the master's thesis emphasizes that the advertising activities of Latvian travel agencies must be based on a specific target audience, placed on modern channels, authentic, visually attractive, involving consumers, highlighting specific aspects of tourism. The master's thesis consists of 89 pages. The master thesis comprises 13 images, 33 tables, 72 literature sources, 9 attachments.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectreklāmalv-LV
dc.subjectdigitālais mārketingslv-LV
dc.subjectinfluenceru mārketingslv-LV
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjecttūrismslv-LV
dc.subjecttūrisma aģentūraslv-LV
dc.subjecttūrisma mārketingslv-LV
dc.subjectmārketinga tendenceslv-LV
dc.subjectadvertisingen-UK
dc.subjectdigital marketingen-UK
dc.subjectinfluencer marketingen-UK
dc.subjectintegrated marketing communicationen-UK
dc.subjecttourismen-UK
dc.subjecttravel agenciesen-UK
dc.subjecttourism marketingen-UK
dc.subjectmarketing trendsen-UK
dc.titleLatvijas tūrisma aģentūru reklāmas aktivitāšu analīze un to pilnveidošanas iespējas  lv-LV
dc.title.alternativeAdvertising analysis of Latvian tourism agencies and their improvement opportunitiesen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.