Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Blumfelde-Rutka-
dc.contributor.authorSabīne Solovjeva-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2023-07-15T21:31:23Z-
dc.date.available2023-07-15T21:31:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/13679-
dc.descriptionStarptautiskā mārketinga un biznesa vadībalv-LV
dc.descriptionManagement of International Marketing and Businessen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractReklāmas nozare ir mainīga, to ietekmē kā ārēji, tā iekšēji faktori – tirgus un tehnoloģiju izaugsmes rezultātā strauji pieaugošs pieprasījums, piedāvājuma mainība, kas sekmē jaunu komunikācijas kanālu attīstību, pakalpojumu sniedzēju klāsta paplašināšanos. No vienas puses pastāv uzskats, ka līdz ar nemitīgām tirgus izmaiņām, globāli ekonomiskiem, tehnoloģiskiem, politiskiem un citiem faktoriem, reklāmas nozare un tās attīstības virzieni kļūst aizvien fragmentētāki, iezīmējot problemātiku nozarē. No otras puses, problemātiku rada ne sadrumstalotības aspektu veicinošie faktori, bet gan to ietekmē radušās sekas, kas nozari padara sarežģītāku, taču, sniedz iespēju vēl plašākai nozares attīstībai, līdz ar to, pētījuma veidojas nepieciešamībā, konstatējot reklāmas nozares fragmentāciju ietekmējošos faktorus, noskaidrot kā mazināt to radīto seku ietekmi uz reklāmas nozares attīstību un pilnveidi, lai reklāmas nozares fragmentāciju izmantotu kā priekšrocību, pielāgojoties tirgus attīstībai, pieprasījumam un piedāvājumam. Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskajām atziņām par reklāmas nozares attīstību un empīrisko datu analīzi, izpētīt reklāmas nozares Latvijā fragmentācijas problemātiku, lai identificētu vienotu elementu ieviešanas iespējas reklāmas nozares fragmentācijas seku mazināšanā. Darbā izvirzīto uzdevumu sasniegšanai tiks izmantotas vairākas datu apstrādes metodes: monogrāfiskā metode zinātniskās informācijas izzināšanai, sekundāro datu analīze jau esošu datu apstrādei, gadījuma analīze, vērtējot viena Latvijā esoša reklāmas pakalpojumu sniedzēja darbību fragmentētā nozarē un kvalitatīvā pētījumu metode (ekspertu intervijas), lai analizēt reklāmas nozares fragmentāciju ietekmējošos faktorus un iespējas to izrietošo seku mazināšanai Latvijā. Darba izstrādes gaitā konstatēts, ka reklāmas nozares fragmentāciju veidojošo faktoru ietekmē radušās sekas ir iespējams izmantot kā priekšrocību un veicināt tālāku nozares attīstību. Galvenie priekšlikumi reklāmas nozares fragmentāciju seku mazināšanā ir vērsti uz Latvijas Reklāmas asociāciju, kā piemēram, veicināt omni-platformu rīku ieviešanu un pielietojumu reklāmas nozares ietvaros, nodrošinot attīstības veicināšanu mediju vides fragmentācijas ietvaros radušos seku mazināšanā un nepieciešamība izstrādāt vadlīniju kopumu papildu investīciju apmēra piemērošanai Latvijas vietējo mediju attīstības iespēju nodrošināšanā.lv-LV
dc.description.abstractThe advertising industry is changing, it is affected by external and internal factors - as a result of the growth of the market and technology, rapidly increasing demand, changes in supply, which contribute to the development of new communication channels, the expansion of the range of service providers. On the one hand, there is an opinion that with constant market changes, global economic, technological, political and other factors, the advertising industry and its development directions are becoming more and more fragmented, highlighting the problems in the industry. On the other hand, the problem is not caused by the factors contributing to the aspect of fragmentation, but rather by the consequences caused by it, which make the industry more complicated, but provide an opportunity for even wider development of the industry, therefore, the need for a study is formed, identifying the factors affecting the fragmentation of the advertising industry, finding out how reduce the impact of their consequences on the development and improvement of the advertising industry in order to use the fragmentation of the advertising industry as an advantage, adapting to market development, demand and supply. The purpose of the study: based on theoretical knowledge about the development of the advertising industry and the analysis of empirical data, investigate the problem of fragmentation of the advertising industry in Latvia in order to identify the possibilities of implementing single elements to reduce the consequences of the fragmentation of the advertising industry. Several data processing methods will be used to achieve the tasks set in the work: monographic method for finding out scientific information, secondary data analysis for processing already existing data, case analysis evaluating the activity of one advertising service provider in Latvia in a fragmented industry and qualitative research method (expert interviews) to analyze advertisements factors affecting the fragmentation of the industry and opportunities for mitigating their consequences in Latvia. During the development of the work, it was found that the consequences of the factors that create the fragmentation of the advertising industry can be used as an advantage and promote the further development of the industry. During the development of the work, it was found that the consequences of the factors that create the fragmentation of the advertising industry can be used as an advantage and promote the further development of the industry. The main proposals for mitigating the consequences of the fragmentation in advertising industry are aimed at the Latvian Advertising Association, to promote the introduction and use of omni-platform tools within the advertising industry, to ensure the promotion of development in mitigating the consequences of the fragmentation of the media environment, and to implement guidelines for the application of additional investment amounts for local media in Latviaen-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectreklāmalv-LV
dc.subjectreklāmas nozarelv-LV
dc.subjectreklāmas nozares fragmentācijalv-LV
dc.subjectmediju vides fragmentācija.lv-LV
dc.subjectadvertisingen-UK
dc.subjectadvertising industryen-UK
dc.subjectadvertising industry fragmentationen-UK
dc.subjectfragmentation of the media environment.en-UK
dc.titleReklāmas nozare un tās fragmentāciju ietekmējošie faktori Latvijā lv-LV
dc.title.alternativeAdvertising industry and factors affecting its fragmentation in Latviaen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.