Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.25143/ISBN-978-9934-563-00-3_16-138
Title: | Izvērtēšana mākslas terapijā: principi un metodes |
Authors: | Mārtinsone, Kristīne Strazdiņa, Elza Beinerte, Vita Bergs-Lusebrinka, Vija Betsa, Donna Siganovska, Sanita Dakse, Evita Danilāne, Laura Dimsone, Katrīna Dzene, Daiga Meistere-Peltonena, Kristīne Perepjolkina, Viktorija Plūme, Ilze Rivža, Natālija Ruttule, Līga Solveja, Beata Stoļarova, Margarita Šķone, Naira Upmale, Anda Veide-Nedviga, Līga Vilsone-Blūma, Anda |
Keywords: | izvērtēšana mākslas terapijā;mākslas terapijas izvērtēšanas instrumenti |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Rīgas Stradiņa universitāte |
Citation: | Strazdiņa, E. (Sast.). (2016). Izvērtēšana mākslas terapijā: principi un metodes. Rīga: Rīgas Stradiņa universitāte, 143 lpp. |
Abstract: | Vizuāli plastiskās mākslas terapijas praksē, lai veiktu klienta/pacienta izvērtēšanu, papildus intervijai ar klientu/pacientu, kā arī medicīniskās dokumentācijas izpētei un citiem instrumentiem tiek veikta arī uz mākslu balstīta izvērtēšana ar dažādu uz mākslu balstītu izvērtēšanas instrumentu palīdzību. Šis rakstu krājums ir viens no pirmajiem centieniem aptvert plašo informāciju par izvērtēšanas principiem un metodēm mākslas terapijā kopumā, īpaši koncentrējoties tieši uz mākslā balstītajiem izvērtēšanas instrumentiem. Rakstu krājums ir paredzēts mākslas terapeitiem, studentiem, kas apgūst mākslas terapiju, citu palīdzošo profesiju speciālistiem un studējošajiem, kā arī dažādu citu nozaru profesionāļiem, kuri strādā kopā ar mākslas terapeitiem un vēlas iepazīt dažādās mākslas terapijas prakses šķautnes. |
DOI: | https://doi.org/10.25143/ISBN-978-9934-563-00-3_16-138 |
ISBN: | 978-9934-563-00-3 |
License URI: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Appears in Collections: | Collection of articles / Rakstu krājumi |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
04_izvertesana_makslas_terapija_.pdf | 4.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License