Title: Uztura bagātinātāju virzīšana Amazon platformā.
Other Titles: Promoting of food supplements on the Amazon platform.
Authors: Nellija Majore Stonāne
Estere Vīksna
Farmācijas fakultāte
Faculty of Pharmacy
Keywords: Amazon platforma;uztura bagātinātāji;omega-3;melatonīns;kolagēns;glikozamīns;D vitamīns;C vitamīns;magnijs;iepirkšanās tiešsaistē;Grindeks;tirgus izpēte.;Amazon platform;food supplements;omega-3;melatonin;collagen;glucosamine;vitamin D;vitamin C;magnesium;online shopping;Grindeks;market research.
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Amazon platforma ir viena no populārākajām, lielākajām un strauji augošākajām iepirkšanās platformām pasaulē. Uzturu bagātinātāju popularitātes un tiešsaistes pirkumu palielināšanās dēļ, produktu ieviešana Amazon platformā ir perspektīva uzņēmuma attīstības iespēja. Cilvēki ar vien vairāk izvēlas iepirkties interneta vidē dažādu faktoru dēļ, piemēram, preču klāsta daudzveidība, laika trūkums doties uz tirdzniecības centru, iespējama ātra cenu salīdzināšana, arī zemākas cenas, preces var iegādāties un pasūtīt no jebkuras pasaules vietas, laikapstākļi, veselība neietekmē iepirkšanās procesu. Patērētāji atzīst, ka labprātāk izvēlas preces iegādāties no atpazīstama tirgotāja. Pētījuma mērķis bija izpētīt A/S Grindeks interesējošās uztura bagātinātāju grupas Amazon platformā un dot priekšlikumus par produktu ieviešanu. Pētījuma laikā noskaidrots, ka visos trīs apskatītajos tirgos starp populārākajiem produktiem plašāk pārstāvēti vietējā ražotāja produkti. Visvairāk pārdotie iepakojumi bija omega-3 uztura bagātinātājiem, bet vismazāk glikozamīna. Kā arī Apvienotās Karalistes tirgū Amazon platformā pārdotākie bija kolagēna, omega-3, C vitamīna, glikozamīna un D vitamīna uztura bagātinātāji, Itālijas tirgū melatonīna un Vācijas tirgū magnija uztura bagātinātāji.
Amazon platform is one of the most popular, largest and fastest growing online shopping platform in the world. Product introduction to the Amazon platform is perspective and promising opportunity for companys development due to popularity of food supplements and the increase of online purchases and shopping. More frequently people choose to shop online for many reasons such as the variety of products, lack of time to go to the shopping center, possibility of fast price comparison, also lower prices are possible, goods can be purchased and ordered from anywhere around the world, weather conditions, health issues does not affect shopping process. Consumers admit that they prefer to buy goods from a known trader. The aim of the study was to research food supplements of interests for JSC Grindeks and give insight about product introduction to Amazon platform. During the research it was found that in all three markets among the most popular products local manufacturers were more widley represented. The best selling products were omega-3 food supplements, but the least selling were glucosamine food supplements. Also in the Amazon platforms UK market the most selling were collagen, omega-3, vitamin C, glucosamine and vitamin D food supplements, in the Italian market melatonin food supplements and in the German market magnesium food supplements.
Description: Rūpnieciskā farmācija
Industrial pharmacy
Veselības aprūpe
Health Care
Appears in Collections:Studējošo pētnieciskie darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.