Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorInese Paiča-
dc.contributor.authorMaruta Linuža-
dc.contributor.otherRehabilitācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Rehabilitationen-UK
dc.date.accessioned2023-02-14T22:34:37Z-
dc.date.available2023-02-14T22:34:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/10511-
dc.descriptionMākslas terapijalv-LV
dc.descriptionArt Therapyen-UK
dc.descriptionVeselības aprūpelv-LV
dc.descriptionHealth Careen-UK
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis bija izstrādāt mobilās lietotnes EMORI intervences saturu emociju mainīšanas un efektīvas sevis atbalstīšanas prasmju uzlabošanai. Latvijā līdz šim nav izstrādāta mobilā lietotne latviešu valodā emociju regulācijas prasmju pilnveidošanai ar mākslā balstītiem digitāliem uzdevumiem. Mobilās lietotnes saturs veidots, integrējot adaptīvu emociju regulācijas prasmju teoriju (Berking & Whitley, 2014), mākslas terapijas principus emociju regulācijas prasmju uzlabošanai un mobilo lietotņu satura un funkcionalitātes principus. Pētījumam ir secīgais izpētes jauktais pētījumu dizains un tas ir veikts trīs posmos. Pirmajā posmā analizētas 13 mobilās lietotnes emociju regulācijas prasmju uzlabošanai, lai noskaidrotu satura un funkcionalitātes principus. Otrajā posmā izstrādāts mobilās lietotnes saturs un noskaidrota pilotpētījuma dalībnieku (n=34) pieredze un viedoklis par 21 mākslā balstītu uzdevumu emociju regulācijas prasmju uzlabošanai. Četri mākslā balstīti un divi tekstuāli uzdevumi tika iekļauti lietotnes prototipā. Trešajā posmā tika noskaidrots ekspertu (n=3) vērtējums par digitāliem mākslā balstītiem uzdevumiem. Pētījuma rezultātā identificēti seši mobilo lietotņu satura un funkcionalitātes principi. Pilotpētījuma dalībnieki sniedza pozitīvu vērtējumu par mākslā balstītiem digitāliem uzdevumiem. Balstoties uz pētījuma dalībnieku pieredzi un vērtējumu, kā arī ekspertu vērtējumu par mobilās lietotnes prototipu, izstrādāti priekšlikumi lietotnes EMORI tālākai pilnveidei.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the master thesis was to develop the intervention content of the EMORI mobile app for improving emotion change and effective self-support skills. So far, no mobile app in Latvian has been developed to improve emotion regulation skills with art-based digital tasks. The content of the mobile app is based on an integration of adaptive emotion regulation skills theory (Berking & Whitley, 2014), art therapy principles for improving emotion regulation skills, and mobile app content and functionality principles. The study has a sequential exploratory mixed research design and was conducted in three phases. In the first phase, 13 mobile apps for improving emotion regulation skills were analysed for content and functionality principles. In the second phase, the content of the mobile apps was developed and the experiences and opinions of the pilot study participants (n=34) on 21 art-based tasks to improve emotion regulation skills were sought. Four art-based and two text-based tasks were included in the prototype app. In the third phase, the experts' (n=3) evaluation of the digital art-based tasks was sought. The study led to the identification of six principles for the content and functionality of mobile apps. The participants in the pilot study gave positive evaluations of art-based digital tasks. Based on the experiences and evaluations of the participants, as well as the expert evaluation of the prototype mobile app, proposals for further development of the EMORI app were developed.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgvārdi: mobilās lietotnes intervencelv-LV
dc.subjectemociju regulācijalv-LV
dc.subjectemociju mainīšanalv-LV
dc.subjectefektīva sevis atbalstīšana.lv-LV
dc.subjectKeywords: mobile app interventionen-UK
dc.subjectemotion regulationen-UK
dc.subjectemotion modificationen-UK
dc.subjecteffective self-support.en-UK
dc.titleMobilās lietotnes EMORI intervences satura izstrāde emociju mainīšanas un efektīvas sevis atbalstīšanas prasmju uzlabošanailv-LV
dc.title.alternativeIntervention content development for mobile app EMORI to improve emotion modification and effective self-support skillsen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen-UK
Appears in Collections:Maģistra darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.