Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122
Title: | Emocionālās inteliģences nozīme sociālā darba izglītībā |
Authors: | Rupaine, Silva |
Keywords: | emocionālā inteliģence;emocionālā izglītotība;emocionālais kapitāls;sociālais darbs;sociālā darba izglītība |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Rīgas Stradiņa universitāte |
Citation: | Rupaine, S. (2021). Emocionālās inteliģences nozīme sociālā darba izglītībā. Sociālais darbs: izglītība, pētniecība, prakse 2021. 105–122. https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122 |
Abstract: | Iepazīstinot ar emocionālās inteliģences vietu sociālā darba izglītībā Latvijā, vispirms vērība jāpievērš emocionālās inteliģences koncepta attīstībai. Šajā publikācijā tiek atklāta emocionālās inteliģences aktualitāte darba tirgū un sociālajā darbā, kā arī piedāvājumi mūsdienu neformālajā un akadēmiskajā izglītībā, tostarp ir iekļauti sociālā darba studentu viedokļi par ieguvumiem Rīgas Stradiņa universitātē (turpmāk – RSU) īstenotajā studiju kursā “Emocionālā inteliģence sociālajā darbā” 2019. gadā. |
DOI: | https://doi.org/10.25143/soc-darbs_2021_ISBN-9789934563928_105-122 |
ISBN: | 978-9934-563-92-8 |
License URI: | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Appears in Collections: | Rakstu krājuma "Sociālais darbs: izglītība, pētniecība, prakse 2021" publikācijas |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Socialais-darbs-2021_IPD-359_105-122.pdf | 348.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License