Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Rīgas Tehniskās universitātes komunicētā darba devēja tēla ietekme uz jaunu darbinieku piesaisti.Ieva Puzo; Sindija Silava; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Individuālā komunikācija 14.Saeimas priekšvēlēšanu periodā (trīs plusotākie un trīs svītrotākie kandidāti - sociālo mediju analīze).Ilga Kreituse; Madlena Brante; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Sociālo mediju nozīme VAS “Valsts nekustamie īpašumi” korporatīvā tēla veidošanā jaunu darbinieku vidū.Lāsma Šķestere; Līva Fridrihsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023VSIA "Latvijas Televīzija" digitālā mārketinga stratēģijas izstrādeRenāte Cāne; Mikus Emīls Zupiņš; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Klimata pārmaiņu satura integrēšana uzņēmuma mārketinga komunikācijā: zīmola "Mangaļi" gadījuma analīzes izpēteSanta Kliedere; Mikus Pētersons; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Algoritmi Latvijas satura veidotāju darbībā lietotnē TikTok: video analīze.Ivans Jānis Mihailovs; Helēna Paula Jubalte; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Ziņojumi par zāļu blakusparādībām sociālajos tīklos, to lietderības novērtējums no AS Grindeks viedokļa.Marija Briede; Jekaterina Geraščenko; Farmācijas fakultāte; Faculty of Pharmacy