Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 44 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Aviokompāniju “Ryanair”, “airBaltic”“easyJet” komunikācija sociālajā medijā TikTok 2021.gadā.Kristīne Tjarve; Paula Strausa-Landiša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Radošais darbs: Īsfilma par sociālā medija TikTok ietekmi uz Latvijas jauniešu interneta lietošanas paradumiem.Anna Peipiņa; Elizabete Kate Doškina; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Patērētāju tiesību aizsardzības likuma grozījumu ietekme uz kredītpakalpojumu reklāmu. SEB un Luminor gadījumu salīdzinošā analīzeIeva Kalve; Lelde Elizabete Kusiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Jaunas mārketinga aģentūras ieiešana tirgū un attīstība izmantojot sociālos medijusIeva Kalve; Jekaterīna Dubņicka; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Sociālo mediju lietojums un apmierinājums ar tiem pret Covid-19 nevakcinētajām personām.Sergejs Kruks; Viktorija Trofimova-Gaiķe; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Aviokompānijas “AirBaltic” mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Facebook un Instagram 2021. gada ārkārtas situācijas laikā.Lāsma Šķestere; Samanta Gulbe; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Sērošana sociālajos medijos: tīmekļa vietnes un multimediāla satura izveidošana.Ilva Skulte; Veronika Semjonova; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Tīklošanās platformas Facebook lietotāju aktivitāte un pasivitāte, sastopoties ar dezinformāciju par Covid-19 vakcīnām, vakcināciju.Anda Rožukalne; Zane Jablonska; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Slimību profilakses un kontroles centra komunikācijas sociālo tīklu vietnē Facebook vakcinācijai pret Covid-19 analīze, izmantojot Veselības pārliecības modeliVita Savicka; Elizabete Mediņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022“Rimi Latvia” un “Maxima Latvija” sociāli atbildīga uzņēmuma zīmola veidošana “Facebook” platformā pirms un Covid-19 krīzes laikā.Ilva Skulte; Patrīcija Gustavsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications