Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 44 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Instagram mammu fenomens Latvijā un sekotāju uzticēšanās piedāvātajam saturam.”Anda Rožukalne; Aneta Gūtmane; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas dzīvesstila influenceru ietekmes faktori uz auditoriju.Anda Rožukalne; Linda Kluša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Klientu attiecību vadība sociālajos medijos: Printful gadījuma analīze un vienota konceptuālā modeļa izstrādeIeva Kalve; Daniela Bergmane; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Medību atspoguļojums sociālā medija Facebook komunikācijāIlva Skulte; Egita Garā; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Ētikas principu un normatīvo regulējumu pārkāpumi un uzraudzība Latvijas “Instagram” influenceru vidūIlva Skulte; Patrīcija Gustavsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Instagram lietotāju uzticēšanās influenceriem un to radītajam saturamIlva Skulte; Sabīne Purkalne; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Fotogrāfes profesionālā tēla veidošana sociālo mediju vidē: Latvijas gadījumu analīzeIlva Skulte; Sintija Auslande; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Produktu fotogrāfiju sērijas izveide zīmola “Galvenais” reklamēšanai sociālajos tīklosAlnis Stakle; Elīna Lāce; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Sociālais tīkls Tik Tok kā Z paaudzes reklāmas kanālsSanta Bormane; Liene Āboltiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021The Effect of Social Media on Anxiety in Young AdultsMaija Eglīte; Michel Junior Abou Sleiman; Ārvalstu studentu nodaļa; International Student Department