Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 50 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Radošais darbs: Dokumentālā īsfilma “Studenta dzīve Covid-19 laikā”.Dita Rietuma; Linda Laizāne; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Ziņu dienaskārtības noteikšana Covid-19 pandēmijas laikā: Latvijas Radio 1 ziņu raidījuma “Dienas notikumu apskats” kvantitatīvā satura analīze.Jānis Juzefovičs; Marta Dobrovoļska; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Māsu darba stāža saistība ar stresa, trauksmes un depresijas līmeni darba laikā.Diāna Grase; Roberta Dunauska; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2022Personu pēc izslimota Covid-19 veselības stāvokļa un dzīves kvalitātes izvērtējumsDace Driba; Aija Rutka; Rehabilitācijas fakultāte; Faculty of Rehabilitation
2022Sociālo mediju lietojums un apmierinājums ar tiem pret Covid-19 nevakcinētajām personām.Sergejs Kruks; Viktorija Trofimova-Gaiķe; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Latvijas un Lietuvas prezidentu līderība Covid-19 otrā krīzes viļņa laikāIlga Kreituse; Kārlis Grīnbergs; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Tīklošanās platformas Facebook lietotāju aktivitāte un pasivitāte, sastopoties ar dezinformāciju par Covid-19 vakcīnām, vakcināciju.Anda Rožukalne; Zane Jablonska; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Depresijas simptomu prevalences izmaiņas ģimenes ārstu populācijā Covid-19 pandēmijas laikā LatvijāLaura Valaine; Mārtiņš Zvackis; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2022Slimību profilakses un kontroles centra komunikācijas sociālo tīklu vietnē Facebook vakcinācijai pret Covid-19 analīze, izmantojot Veselības pārliecības modeliVita Savicka; Elizabete Mediņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Uzvedības ekonomikas principu pielietošana stratēģiskajā komunikācijā Covid-19 vakcinācijas aptveres palielināšanai un sabiedrības uzvedības maiņai.Vita Savicka; Agnese Kurčanova-Kraģe; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications