Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 1287 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Sociālo tīklu izmantošanas analīze “CAFFEINE” zīmola mārketinga komunikācijāHenrijs Kaļķis; Vlada Bikova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Bremzējošie faktori krūts vēža skrīninga veikšanaiVita Savicka; Elizabete Mediņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Aviokompānijas “Wizz Air” zīmola tēla novērtējums Latvijas iedzīvotāju kontekstāJeļena Šalkovska; Evelīna Abramova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020MÁDARA Cosmetics' konkurētspējas novērtējums un tās uzlabošanas iespējasJeļena Šalkovska; Inese Verze; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Pašvaldības amatpersonu amatu savienošanas ierobežojumi un problemātika praksēGinta Krikščūne; Juta Bērziņa; Juridiskā fakultāte; Faculty of Law
2020Jauna eksperimentāla, “lēni lasāma” medija formāta izstrādeAgita Lūse; Reičela Adele Bišere; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Paškontrole un to ietekmējošie faktori pacietniem ar 1.tupa cukura diabētuJeļena Sargsjane; Olga Mežaraupe; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2020Zīmola “LEGO” komunikācijas sociālajos tīklos analīze bērnu auditorijas kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Diāna Volkova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Līderības stilu izvērtējums Latvijas jaunuzņēmējdarbības vidēKristaps Zaļais; Gerda Poota; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Zīmola “H&M” ilgtspējas attīstības perspektīvasJekaterina Pankova; Luīze Miksone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies