Title: Patient satification and quality of health care in health care center
Other Titles: Pacientu apmierinātība un veselības aprūpes kvalitāte veselības aprūpes centrā
Authors: Igors Trofimovs
Janett Jose
Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte
Faculty of Public Health and Social Welfare
Keywords: Zobārstniecība; Pacientu apmierinātība; Pakalpojuma kvalitāte; Administrācijas uzvedība; Faktori;kas ietekmē pacientu apmierinātību.;Dental care; Patient Satisfaction; Quality of service; Administration behavior; Factors affecting patient satisfaction.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Mūsdienās pacientu apmierinātība ir ļoti svarīgs aspekts veselības aprūpes nozarē. Pacienta attieksme pret vajadzību un gaidām ir atšķirīga. Izprotot pacientu apmierinātības un kvalitatīvas veselības aprūpes nozīmi, šī pētījuma mērķis bija novērtēt Metro zobārstniecības klīnikas, Kerala, Indija, pacientu apmierinātību un veselības aprūpes kvalitāti. Arī pētījumā galvenā uzmanība tika pievērsta tādiem faktoriem kā pakalpojumu kvalitāte un administratīvā rīcība, kas ietekmē pacientu apmierinātību. Šim pētījumam Google veidlapā tika sagatavoti pašstrukturēti 20 jautājumi un tiešsaistes aptauja primāro datu apkopošanai. Tādas statistikas metodes kā Pīrsona korelācija un regresijas analīze tiek izmantotas, lai noteiktu saistību starp pacienta apmierinātību un faktoriem, kas ietekmē pacienta apmierinātību. Ar statistikas rīka SPSS palīdzību. Statistiskajā analīzē pacientu apmierinātība parāda būtisku saistību ar pakalpojumu kvalitāti un administratīvo rīcību. Janett Jose. Pacientu apmierinātība un veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāte veselības aprūpes centrā. Maģistra darbs / Dr. Igors Trofimovs. Rīga: RSU / RISEBA, 2021.84 lpp., 17 attēli, 27 tabulas, 6 vienādojums, 1. pielikums
Now days, the patients satisfaction is a very important aspect in the field of health care sectors. Patient’s attitude towards the need and the expectation varies. By understanding the role of patient satisfaction and quality health care, this research aimed to evaluate the patient satisfaction and quality of health care of health care service of Metro dental clinic, Kerala, India. Also the research focused on the factors such as service quality and administrative behavior affecting the patient satisfaction. For this research, a self-structured 20 question were prepared on Google form and conducted online survey for the collection of primary data. The statistical methods such as Pearson correlation and regression analysis is used to determine the relationship between patient satisfaction and the factors affecting the patient satisfaction. With the help of statistical tool SPSS. In statistical analysis, the patient satisfaction shows significant relation to service quality and administrative behavior. Janett Jose. Patient Satisfaction and Quality of Health Care Service in Health Care Center. Master Thesis/ Dr. Igors Trofimovs. Riga: RSU/RISEBA, 2021.84 pages, 17 figures, 27 tables,6 equation,1appendix
Description: Veselības vadība
Health Management
Veselības aprūpe
Health Care
Appears in Collections:Maģistra darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Appendices.pdfNoslēguma darba pielikums185.24 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Sabiedribas_veselibas_un_socialas_labklajibas_fakultate_MFVM_2021_Janett_Jose_041979.pdfMaģistra darbs984.79 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.