Title: Digitālā mārketinga iespējas fitnesa kluba piedāvājuma paplašināšanai
Other Titles: Digital Marketing Opportunities for Expanding Fitness Club Offers
Authors: Daina Lazdeniece-Auniņa
Inta Vamze
Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte
Faculty of Public Health and Social Welfare
Keywords: digitālais mārketings;mārketinga komunikācija;sporta mārketings;tiešsaistes pakalpojums;digital marketing;marketing communications;sports marketing;online service
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba nosaukums ir “Digitālā mārketinga iespējas fitnesa kluba piedāvājuma paplašināšanai”. Pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par digitālo mārketingu un autores veikto pētījumu, noskaidrot sieviešu fitnesa kluba “Fitcurves” klientu pieprasījumu pēc sporta nodarbību veidiem digitālā vidē un izstrādāt priekšlikumus kluba administrācijai sporta nodarbību piedāvājuma paplašināšanai, izmantojot digitālā mārketinga iespējas. Pētījuma hipotēze – digitālā mārketinga iespējas ir līdzvērtīgs instruments klātienes sporta nodarbību aizvietošanai vai papildināšanai un sporta pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika veikta zinātnisko publikāciju analīze par digitālā mārketinga nozīmi mūsdienās preču un pakalpojumu tirgū un fizisko aktivitāšu veicināšanā un analizēts sieviešu fitnesa kluba sporta pakalpojumu piedāvājums un izmantotie digitālie rīki. Pētījuma metode – darba praktiskajā daļā autore ar anketēšanas palīdzību noskaidroja sieviešu fitnesa kluba klientu pieprasījumu sporta pakalpojumu paplašināšanai digitālā vidē un izstrādāja konkrētus priekšlikumus kluba administrācijai digitālā mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Pētījumā piedalījās 79 respondenti. Rezultāti – darbā tika secināts, ka digitālā mārketinga iespējas ir līdzvērtīgs instruments klātienes sporta nodarbību aizvietošanai vai papildināšanai un sporta pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai, jo nodrošina tādas priekšrocības kā grafika elastīgumu, plašu formātu klāstu, profesionālu vadību patērētajam ērtā vietā un laikā. Lai gan lielākā daļa sieviešu fitnesa kluba klientu ikdienā izmanto dažādus digitālos rīkus, mazāk kā puse no visiem respondentiem izteica vēlmi pēc papildus tiešsaistes sporta nodarbībām digitālā vidē. Bakalaura darbs sastāv no 52 lpp., 6 attēliem un 3 pielikumiem. Darbā izmantoti 47 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: digitālais mārketings, mārketinga komunikācija, sporta mārketings, tiešsaistes pakalpojums.
The topic of the bachelor's thesis is “Digital marketing opportunities for expanding of the fitness club offer.” The aim of this thesis is to explore the demand of women's fitness club Fitcurves for sports activities in a digital environment and to make recommendations for the club administration on capabilities to expand the offer of the sports activities by using digital marketing. The study hypothesis is that digital marketing is an equivalent tool for replacing or complementing in-person sports activities and expanding the range of sports services. The theoretical part of the study analyses the scientific publications on the role of digital marketing in the sports activities and today's goods and services market in general, also an investigation of the offer of the sports services and the digital tools used by the fitness club was done. The research method – the sociological research, a survey done by the author describes the demand of women's fitness club clients for expanding sports services in the digital environment. The results were used to develop proposals for the club administration that will help to improve its digital marketing strategy. 79 respondents participated in sociological research. Results – The study shows that digital marketing opportunities are an equivalent tool for replacing or complementing in-person sports activities and expanding the range of sports services because it provides benefits such as timetable flexibility, a wide variety of formats, professional management for the user in a convenient place and time. Although most of the women's fitness club clients use different digital tools, less than half of all respondents expressed a desire for additional online fitness lessons in a digital environment. The paper consist of 52 pages, 6 pictures and 3 annexes. 47 sources of literature have been used at work. Keywords: digital marketing, marketing communications, sports marketing, online service.
Description: Veselības sports
Health Sport
Veselības aprūpe
Health Care
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.