Title: AS ‘Alida Tūrs’ sociālo tīklu komunikācijas novērtējums un pilnveidošanas iespējas
Other Titles: Evaluation of AS 'Alida Turs' Social Media Communication and Improvement Opportunities
Authors: Henrijs Kaļķis
Kristiāna Kirilova
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Sociālo tīklu komunikācija;tūrisms;mārketings;Social media communication;tourism;marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “AS “Alida Tūrs” sociālo tīklu komunikācijas novērtējums un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, balstoties uz teorētisko pamatojumu, novērtēt AS “Alida Tūrs” sociālo tīklu komunikāciju un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba tēma ir aktuāla mūsdienās, sociālie tīkli ieņem būtisku lomu komunikācijā ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, to lietotāju skaits ar katru gadu pieaug. Pateicoties sociālo tīklu komunikācijai, uzņēmums var sasniegt izvirzītos mērķus un veicināt atpazīstamību, kas ir būtiski uzņēmuma turpmākajai attīstībai. Darbā tika izmantota monogrāfiskā metode, lai veiktu pētāmā objekta teorētisko izpēti, sekundāro datu analīze, lai veiktu AS “Alida Tūrs” finanšu rādītāju analīzi, kontentanalīze, lai analizētu uzņēmuma sociālo tīklu komunikāciju un to lietošanas tendences Latvijā un gadījuma analīze, lai raksturotu veiksmīgi realizētas sociālo tīklu komunikācijas piemēru– SIA “Impro Ceļojumi”. Lai veiktu pētījumu, tika izmantota kvalitatīvā pētījumu metode– ekspertu intervijas. Ar grafiskās metodes palīdzību tika attēloti rezultāti. Veicot bakalaura darbā definētos uzdevumus, tika secināts, ka AS “Alida Tūrs” sociālo tīklu komunikācija ir novērtēta kā vienveidīga, neregulāra un tendēta tikai uz reklāmas veida saturu un, ka tai ir nepieciešama pilnveidošana. Ekspertu interviju laikā tika secināts, ka sekotāju iesaisti uzņēmuma sociālo tīklu komunikācijā var veicināt klientu izstrādāts saturs, aktuāla informācija un diskusijas. Iesaistes palielināšanos var panākt tikai tad, ja uzņēmums regulāri atjaunina saturu. Bakalaura darba ietvaros tika izstrādāti vairāki ieteikumi AS “Alida Tūrs” sociālo tīklu komunikācijas pilnveidošanai, daži no tiem ir – dažādot uzņēmuma sociālo tīklu komunikāciju pēc satura veida, ietverot klientu uzņemtos fotoattēlus un video no uzņēmuma piedāvātajiem ceļojumiem, kā arī dažādot uzņēmuma sociālo tīklu komunikāciju arī pēc tās satura tematikas, ietverot klientiem noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu un publicēt jaunu un vienota dizaina uzņēmuma izstrādātu saturu, vismaz 2 reizes nedēļā. Bakalaura darbā kopumā ir 53 lapas, 13 attēli, 2 tabulas, 34 izmantotie avoti un 10 pielikumi.
The aim of bachelor’s thesis “Evaluation of AS “Alida Turs” social media communication and improvement opportunities” is to evaluate the social media communication of AS “Alida Turs” and to develop recommendations for its improvement, based on scientific literature. The theme of the bachelor’s thesis is relevant nowadays, social media plays an important role in communication with existing and potential customers, the number of social media users grows every year. Thanks to social media communication, the company can achieve its set of goals and promote brand awareness, which is essential for the company’s future development. The monographic method was used for the theoretical research of the object of study, secondary data analysis was used to perform the analysis of AS “Alida Turs” financial data, content analysis was used to analyze the company’s social media communication and its usage trends in Latvia and case study was used to describe an example of succesfully implemented social media communication in SIA “Impro Celojumi”. Qualitative research method– expert interviews– was used in order to conduct the research The results were shown using a graphical method. After performing the tasks defined in the bachelor’s thesis, it was concluded that the social media communication of AS “Alida Turs” is assessed as unchanging, irregular and focused only on the content of advertisement, and that it needs improvement. During the expert interviews, it was concluded that the increase of followers' involvement in the company's social media communication can be facilitated by customer-developed content, up-to-date information and discussions. The increase can be realized only if the company regularly updates the content. Within the frаmework of the bаchelor’s thesis, severаl recommendations for the improvement of AS “Alida Turs” social media communication were developed, some of them are – diversifying the company’s social media communicastion by varying the content, including pictures and videos taken by customers from the trips offered by the company, as well as diversifying the company’s social network communication by topics of the content, including useful, informative and entertaining content for customers and publishing new and unified design company-developed content at least twice a week. In bachelor’s thesis overall has 53 pages, 13 images, 2 tables, 34 sources of information and 10 attachments.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.