Title: MÁDARA Cosmetics' konkurētspējas novērtējums un tās uzlabošanas iespējas
Other Titles: Competitiveness Assessment of the 'MÁDARA Cosmetics' Brand and Opportunities for it's Improvement
Authors: Jeļena Šalkovska
Inese Verze
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: konkurētspējas novērtējums; zīmols; konkurētspējas ietekmējošie faktori;competitiveness assessment; brand; important factors influencing the competitiveness
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēma ir “Zīmola "Mádara Cosmetics" konkurētspējas novērtējums un tās uzlabošanas iespējas.” Pētījuma jautājums ir “ Kādi ir nozīmīgākie kosmētikas zīmola konkurētspējas ietekmējošie faktori?” Izvelētā darba temata aktualitāte ir pēdējo gadu liels ieņēmumu un eksporta pieaugums kosmētikas un dekoratīvās kosmētikas nozarē. Darba mērķis ir balstoties uz bakalaura 2. un 3. nodaļu izstrādāt konkurētspējas priekšlikumus uzņēmumam "MÁDARA Cosmetics". Darba autore izmantoja tādas metodes, kā monogrāfiskā metode, sekundāro datu analīze un kvalitatīvā pētījumu metode – ekspertu aptauja. Rakstot bakalaura darba pētījumu, darba autore secina, ka ir vairāki kosmētikas zīmola konkurētspējas ietekmējošie faktori, kas savstarpēji ir saistīti. Gala rezultātā darba autore iesaka uzņēmumam advancēt iepirkšanos internetā caur sociālajiem tīkliem, popularizēt dekoratīvo kosmētiku, izveidot kampaņu un atdalīt sociālajos tīklos pieejamo informāciju Latvijas tirgum un ārzemju tirgum. Kopējais lapaspušu skaits ir 60 lapaspuses; tabulu skaits – 8; attēlu skaits – 2; izmantotās literatūras avotu skaits – 40; pielikumu skaits – 7.
The topic of the bachelor's thesis is "Competitiveness assessment of the "Mádara Cosmetics” brand and opportunities for it’s improvement.” The research question is "What are the most important factors influencing the competitiveness of a cosmetics brand?" The topicality of the chosen topic of the work is a large increase in revenue and exports in recent years in the field of cosmetics and make-up. The aim of the dissertation is to develop competitiveness proposals for MÁDARA Cosmetics based on Chapters 2 and 3 of the Bachelor's degree. The author used such methods as monographic method, secondary data analysis and qualitative research method. Writing a bachelor's thesis, the author concludes that there are several factors influencing the competitiveness of the cosmetics brand, which are interrelated.As a result, the author recommends the company to advance online shopping through social networks, popularize make-up, create a campaign and separate the information available on social networks for the Latvian market and foreign markets. The total number of pages is 60 pages; number of tables - 8; number of pictures - 2; number of used literature sources - 40; number of annexes - 7.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.