Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.25143/ISBN-978-9984-793-99-3_16-159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDuhovska, Jana-
dc.contributor.authorMārtinsone, Kristīne-
dc.contributor.authorPaipare, Mirdza-
dc.contributor.authorMihailova, Sandra-
dc.contributor.authorZakriževska, Maija-
dc.contributor.authorMajore-Dūšele, Indra-
dc.contributor.authorDzilna, Sandra-
dc.contributor.authorZālīte, R.-
dc.contributor.authorLase, A.-
dc.contributor.authorDreifelde, Ilze-
dc.contributor.authorBlauzde, O.-
dc.contributor.authorVisnola, D.-
dc.contributor.authorKopitins, A.-
dc.contributor.authorSibeta-Stila, K.-
dc.contributor.authorAleksiene, Vilmante-
dc.contributor.authorVētra, Jānis-
dc.contributor.authorMillere, Inga-
dc.contributor.authorUpmale, Anda-
dc.contributor.authorĒrgle, I.-
dc.contributor.authorJermolājeva, I.-
dc.contributor.authorHeinsberga, Inta-
dc.contributor.authorBarsineviča, S.-
dc.contributor.authorSudraba, Velga-
dc.contributor.authorVagale, Aelita-
dc.contributor.authorKrevica, Edīte-
dc.contributor.authorDzilna-Šilova, Ilze-
dc.contributor.authorRožlapa-Junkere, Agne-
dc.contributor.authorŠteina, Anna-
dc.contributor.authorVilka, Evija-
dc.contributor.authorVende-Kotova, Kristīne-
dc.contributor.authorMihailovs, Ivans Jānis-
dc.contributor.authorKarkuva (Karkou), Vikija (Vicky)-
dc.contributor.authorBergs-Lusebrinka, Vija-
dc.contributor.authorSmita, Ž.-
dc.contributor.authorJunkers, J.-
dc.contributor.authorVētra, A.-
dc.contributor.authorTomsone, Signe-
dc.date.accessioned2020-05-18T08:24:47Z-
dc.date.available2020-05-18T08:24:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDuhovska, J. un Mārtinsone, K. (Sast.). (2016). Mākslas terapijas izglītības desmit gadi Rīgas Stradiņa universitātē: No ieceres līdz profesijai. Rīga: Rīgas Stradiņa universitāte, 183 lpp.-
dc.identifier.isbn978-9984-793-99-3-
dc.identifier.other1–183-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1162-
dc.description.abstractGrāmatā apkopotas 37 profesijas izveidē un izaugsmē iesaistītu ģeogrāfiski tuvu un tālu kolēģu intervijas. Šīs intervijas tika ievāktas, gatavojoties mākslu terapijas izglītības desmitgadei Rīgas Stradiņa universitātē, lai jubilejas reizē reflektētu par mākslu terapijas tapšanu – no dažādiem skatupunktiem, lai uzrunātu un atcerētos cilvēkus, kas ir devuši būtisku ieguldījumu profesijas attīstībā, tā veidojot daudzbalsīgu stāstījumu, fiksējot, kā notika Latvijas mākslu terapijas modeļa tapšana un attīstība.-
dc.formatPrinted-
dc.language.isolv_LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitāte-
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectdeju kurstību terapija-
dc.subjectdrāmas terapija-
dc.subjectizglītības programma-
dc.subjectmākslu terapija-
dc.subjectmūzikas terapija-
dc.subjectprofesionalā identitate-
dc.subjectvizuāli plastiskās mākslas terapija-
dc.subject.otherVeselības aprūpe-
dc.titleMākslas terapijas izglītības desmit gadi Rīgas Stradiņa universitātē: No ieceres līdz profesijai-
dc.typeInformatīvs izdevums-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.25143/ISBN-978-9984-793-99-3_16-159-
Appears in Collections:Collection of articles / Rakstu krājumi

Files in This Item:
File SizeFormat 
05_16-159_MT_Jubileja_.pdf9.19 MBAdobe PDFView/Openopen_acces_unlocked


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons