Repository logo
  • English
  • Latviešu
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Latviešu
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Marta Livzeniece"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Uzņēmuma airBaltic mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības politikas kontekstā
    (Rīgas Stradiņa universitāte, 2022) Marta Livzeniece; Kristīne Blumfelde-Rutka; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
    Bakalaura darba “Uzņēmuma airBaltic mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības politikas kontekstā” balstoties uz teorētiskām atziņām un patstāvīgo pētījumu, analizējot uzņēmuma airBaltic mārketinga komunikāciju korporatīvās sociālās atbildības kontekstā, izstrādāt ieteikumus šīs komunikācijas pilnveidošanai. Transporta nozare ir viena no neekoloģiskākajām nozarēm pasaulē un tā rada milzīgu CO2 izmešu daudzumu, kas attīsta klimata pārmaiņas. Aviācijas nozare vien rada aptuveni 2,5% no visām cilvēka radītajām CO2 emisijām visā pasaulē. Uzņēmumiem ir jābūt atbildīgiem, ko pieprasa ne tikai klienti, bet arī uzņēmuma darbinieki, vadība un sabiedrība kopumā. Sabiedrības interese un izglītošanās par vides aizsardzību un klimata pārmaiņām var ietekmēt patērētāju zīmolu izvēli konkrētu produktu sektoros. Bakalaura darba ietvaros tika izmantotas piecas pētnieciskās metodes: monogrāfiskā pētījuma metode, sekundāro datu analīzes metode, diskursa analīzes/kodēšanas metode, kvalitatīvā pētījuma metode: ekspertu intervija un grafiskās analīzes metode. Darbs sastāv no trīs daļām, darba pirmā daļa ir veltīta mārketinga komunikācijas procesa, ilgtspējīga uzņēmuma tēla veidošanās analīzei un uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības politikas raksturojumam. Darba otrajā daļā tika raksturota uzņēmuma airBaltic darbība un veikta nozares uzņēmumu salīdzinošā analīze klimata pārmaiņu satura integrēšanas mārketinga komunikācijā izmantojot diskursa analīzes metodi. Trešajā daļā tika novērtēta uzņēmuma airBaltic korporatīvās sociālās atbildības integrēšana mārketinga komunikācijā, kā arī izstrādāti ieteikumi tās pilnveidošanai. Pētot airBaltic komunikāciju korporatīvās sociālās atbildības kontekstā, tika secināts, ka svarīgi ir izveidot un integrēt korporatīvo sociālo atbildību uzņēmuma stratēģijā kopā ar sadarbības partneriem un ieinteresētajām pusēm, galvenajai prioritātei ir jābūt veltītai gaisa piesārņojuma mazināšanai, kas ir arī klimata pārmaiņu viena no problēmām. Tāpat arī komunikācijai ir jābūt izglītojošai, ar pievienoto vērtību, kā arī godīgai un atklātai, tādā veidā šāda komunikācija veicinātu patērētāju uzticību uzņēmumam. Pētījuma rezultātā tika izstrādāti 4 priekšlikumi uzņēmuma airBaltic komunikācijas pilnveidošanai korporatīvi sociāli atbildīgas politikas veidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 62 lpp. Darbā iekļautas: 9 tabulas, 17 attēli un 6 pielikumi. Darba pētījumam tika izmantoti 41 literatūras avots.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback