Browsing by Author "Inguna Gertnere"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Mārketinga komunikācija Moller Auto ilgtspējīgas attīstības kontekstā(Rīgas Stradiņa universitāte, 2023) Inguna Gertnere; Santa Bormane; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European StudiesPētījuma temats: Mārketinga komunikācija Moller Auto ilgtspējīgas attīstības kontekstā. Pētījuma problēma: veiktās Moller Auto priekš izpētes laikā tika atklāts, ka Moller Auto uzņēmumu grupa Baltijas valstīs plāno ieviest lokalizētu mātes kompānijas Moller Mobility Group ilgtspējas stratēģiju. Pētījuma autore uzskata, ka būtiska ilgtspējas stratēģijas ieviešanas “veiksmes atslēga” ir mārketinga komunikācija ar visām ieinteresētajām pusēm. Pētījuma mērķis – balstoties uz teorētiskajām atziņām par mārketinga komunikāciju ilgtspējīgas attīstībaskontekstā un empīrisko pētījumu, izstrādāt pieeju mārketinga komunikācijas īstenošanai, kas vērsta uz ilgtspējīgas attīstības veicināšanu. Pētījumā izmantotās metodes: 1. daļā. monogrāfiskā metode un abstrakti loģiskā metode zinātniskās literatūras analīzei par mārketinga komunikāciju, tās lomu ilgtspējīgas attīstības veicināšanā, t.sk. darbinieku līdzdalību kā nozīmīgu mārketinga komunikācijas instrumentu ilgtspējīgas attīstības veicināšanā. 2. daļā.gadījumu analīzes un sekundāro datu analīzes metodes nozares tirgus situācijas analīzei, t.sk., Moller Auto raksturojumam. Kontentanalīze, analizējot Moller Auto esošās mārketinga komunikācijas lietojumu. 3. daļa. kvantitatīvās un kvalitatīvās analīzes metodes – ekspertu aptaujas, kā arī darbinieku aptauja, lai noskaidrotu tendences par Moller Auto mārketinga komunikāciju un tāsveidošanu ilgtspējīgai attīstībai. Grafiskā metode datu vizualizācijai. Darbs strukturēts 3 nodaļās un sastāv no 21 attēla, 3 tabulām, 50 izmantotiem informācijas avotiem. Galvenie atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, ilgtspējīga attīstība. Moller Auto pastāv pozitīva tendence ilgtspējīgas attīstības veicināšanai, jo darbinieki izprot ilgtspējīgas attīstības veicināšanas aspektus, apzinās savu lomu kā zīmola vēstneši pievienotās vērtības radīšanā saskarsmē ar klientiem un būtu gatavi iesaistīties sabiedrības un partneru ilgtspējīgas attīstības programmas īstenošanā. Autore ekspertiem piedāvāja novērtēt mārketinga komunikācijas instrumentus un eksperti atzina, ka tie veicinās vai ļoti veicinās ilgtspējīgu attīstību tuvāko 24 mēnešu laikā. Trīs visaugstāk novērtētie mārketinga komunikācijas instrumenti pēc ekspertu vērtējuma: zīmola reputācijas un identitātes stiprināšana; darba vietas kvalitātes, kultūras un talantu mijiedarbības uzlabošana; uzņēmuma vīzijas un vadības pozicionēšana medijos.